Complaint: zeer slecht klantenservice

user-26956 on 03 November 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

.

ik heb een aantal jaren energie afgenomen bij deze maatschappij,,,heb het opgezegd omdat er alleen maar problemen met hun waren…zoals dubbele afschrijvingen…elke keer aanmaningen van betalingen die allang gedaan waren….moest daar steeds bewijzen van sturen….na mijn opzegging blijven ze maar zeuren over een voorschot die allang betaald is..heb ze hier 3 x een bewijs van gestuurd…als ik de klantendienst bel zeggen ze gewoom dat ik niet zo moeilijk moet doen en gewoon moet betalen dan ben ik over al vanaf maar alles is betaald…heb in middels ook al een rekening van het incassoburo van hun…

Gewenste oplossing

ze moeten gewoon eens goed alles nakijken en dan zullen ze zien dat alles betaald is maar dat schijnt voor hun heel moeilijk te zijn

de vordering van het incassoburo moeten ze in trekken omdat alles is betaald

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of