Complaint: Zijn ze niet goed bij hun hoofd wereken daar een stelletje sukkels ofzo

user-118709 on 31 July 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 11 maanden energie afgenomen bij de N.E.M.
ik ben pas gescheiden en ik woon nog maar met één kind er zijn 3 mensen niet meer woonachtig in het huis ik had eerst een maandtermijn van 275,00 euro dat heb ik terug gezet naar 175,00 euro ik kreeg een eindafrekening van 215 euro dit is helaas toen naar een incasso bureau gegaan vesting finance…… later kreeg ik, en dan een half jaar later een brief van de N.E.M. dat de eindnota niet goed was en ze hadden andere standen doorgekregen en toen kwam er een eindnota van let wel….. 2985,86 boven op de termijn bedragen die ik al betaalde ….. nou dat is heel veel zo 5000,000 energie kosten ik kreeg dit ook te horen van vesting finance … ik ging bellen want dat kan natuurlijk niet, later zei vesting finance dat ze het hadden ingetrokken en dat ze de zaak hadden ingetrokken ….. nu krijgen we telefoontjes dat we 900 euro moeten betalen binnen 3 dagen….. ????? waar zijn ze in godsnaam mee bezig…. ????? kunnen ze daar niet rekenen…. ik heb mijn eindnota van 215 euro al lang en breed betaald.

Desired solution:

laten ze eens goede mensen daar nee zetten en laten ze maa eens goed gaan rekenen.... eerder betaal ik niks anders starten ze maar een rechtzaak kunnen die stumpers weer verliezen en de deurwaarderskosten betalen!!!

ze zijn echt heel slecht bezig zullen ze in een economische crisis verkeren ??? nou ik ook en ik denk er niet over om dit voor jullie te gaan betalen zodat jullie meer geld binnen krijgen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of