Complaint: Nederlandse energie maatschappij

user-32363 on 16 December 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Deze amateurbeweging heeft noghun debiteurenbeheer, nog hun klantenservice op orde. er wordt op een contact formulier een automatische email gegeven met daarin dat er binnen 5 werkdagen gereageerd zal worden.Ik kreeg vanmorgen een telefoontje naar aanleiding van het 4e bericht dat verstuurd was. de andere 3 wist men blijkbaar niets vanaf. Het telefoontje ging over een betaling die binnengekomen zou zijn, waarvan ik echter 10 dagen eerder al een email gehad had. daarvan wist deze medewerker niets. Men weet binnen afdelingen niet wat er met elkaar is afgesproken, en afdelingen communiceren helemaal niet met elkaar

Gewenste oplossing

Deze energie maatschappij moet door de overheid gewoon afgesloten worden. Een leverancier van primaire behoeften mag niet door een stel amateuristische prutsers de nederlandse samenleving op zo’n manier belazeren

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of