Complaint: Nederlandse Energie Maatschappij Schandaliggggggggggg

user-40035 on 11 February 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben in juli 2010 benaderd door een mederwerker van de Nem op het bos en lommerplein,
met de mededeling 30 euro korting op wat u nu betaalt per maand EN ik zou 30 euro vanaf januarie tot juli terug gestort krijgen van de nem.

Any way ik ben er op ingegaan alles ging goed tot ik een acceptgiro krijg van 82 euro?
Ik zou toch maandelijks 30 euro korting krijgen op me rekening dus niet ik heb gebeld en de medewerker zou het terug zetten naar 30 euro(bij nuon betaalde ik 69 euro).
Maand 2 weer dezelfde nota van 82 euro en toen ik belde om verhaal te halen is alles ontkend men deed alsof ik achterlijk was!!!!
Hoe komt u erbij het werd ontkend vervolgens ben ik gelijk naar nuon terug gegaan geen haar op mn hoofd die er nog aan denkt!!

Sindsdien alleen maar incasso brieven ik heb mijn rekeningen betaald zelfs 82 euro in plaats van 32 euro en mn overstapboete van 184 euro belachelijk!

Maar toch blijven ze stalken ik zit nu zelfs op een bedrag van 387,36 inclusief rente en buitengerechtelijke invorderingskosten!!!!???

Binnenkort komt de deurwaader beslag leggen op mn spullen zelfs mn auto come on!!!!!!!!!

Deurwaarders blijven maar notas sturen ik heb zelfs 2 keer op een dag een boete van 25 euro gekregen en dat doen ze 4 keer in de maand 2 keer op een dag en zo gaat het maar door terwijl ik alles heb betaald.

Ze bestelen mij gewoon waar ik bij sta ik heb gebeld maar medewerker zegt ook ik ga ophangen en ik ben dan woedend!!

Niemand die je kan helpen dit zijn gewoon maffia praktijken dat dit gewoon aanvaarbaar is in een land als nederland!!!!

Ik ga niet betalen maar ik krijg wel elke keer hogere kosten!!!!

Terwijl ik nog geld van de nem terug krijg!!

Gewenste oplossing

Dat ze met rust laten ik ben de nem niks meer schuldig!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of