Complaint: NEE sticker op brievenbus

user-58825 on 23 August 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ondanks het feit dat op mijn brievenbus een sticker is aangebracht met Nee voor ongeadresseerde post word er op maandag toch een pak met folders in mijn brievenbus gestopt.
Ondanks dat een medebewoner van het appartementencomplex de bezorger hierover heeft aangesproken worden de folders toch in de brievenbus gedumpt.Normaal gesproken worden de folders altijd op woensdag bezorgd en ik heb het vermoeden dat iemand anders geen zin heeft om de folders in de juiste brievenbussen te deponeren. Graag uw hulp.

Desired solution:

stoppen van dit ongeadresseerde pak met ongevraagde folders

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Responded on 29 August 2011 at 17:03

ik heb het de firma netwerksvp mijn postcode gegeven en verder nog niet gehoord dat de klacht is opgelost

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Netwerk VSP

All complaints of