Complaint: Nem, energieleverancier of woekerpolisbedrijf?

user-72029 on 01 December 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ben per 1 aug klant geworden bij de NEM, maar al snel bleek het voorschotbedrag niet te kloppen. Er werd zomaar 267 euro afgeschreven terwijl dit hooguit 200 euro zou moeten zijn. Dus gebeld met de NEM en het zou aangepast worden. 215 euro totaal voor gas en elektriciteit. Bleek zij hadden een fout gemaakt en het bedrag voor gas aangepast naar 215 euro en voor elektriciteit bleef 99 euro. dus samen maar liefst 314 euro! Voor ik het in de gaten had was het al te laat voor een correctie en zou dit bedrag ook de volgende maand afgeschreven worden. Ik heb gevraagd of in de maand daarna dit verrekend kon worden maar dat bleek niet mogelijk. Het zou uitgesmeerd worden over de rest van het contractjaar. Ik ben inmiddels over naar een andere leverancier maar wacht nog steeds op de eindafrekening (kan wel 6 weken duren)Als ik sommige reacties zie dan is het maar de vraag of die eindafrekening ook nog juist is dus ik zit met angst en beven te wachten.

Desired solution:

Ik had tevreden geweest als men de fouten die er door hunzelf gemaakt zijn direct zouden herstellen en meteen zouden verrekenen, maar ik zit niet te wachten op een spreiding van de teruggave over de rest van de looptijd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

eindnota is inmiddels verzonden

All complaints of