Complaint: NEM – NOOIT MEER!!

paulgreven on 21 November 2009 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn verhaal is lang en ongeloofwaardig maar ik wil u in het kort het e.e.a. melden;
– NEM zegt zonder aankondiging of toestemming mijn huidige contract met Oxxio op. (blijkt een van de vele administratiefe fouten te zijn) Wettelijk schijnt dit tussen de leveranciers onderling te kunnen, zonder overleg van een handtekening of toestemming van de eindgebruiker..
– NEM haalt zonder toestemming de maandelijkse voorschotten van mijn bankrekening. (gegevens waren blijkbaar nog bekend van een oud contract welke ik met hen gehad heb, ook dit blijkt dus zonder toestemming te kunnen bij de banken)
– NEM reageert op geen enkele klacht mijnerzijds hierover en gaat door met sturen van aanmaningen en rekeningen. (mijn bankrekening had ik inmiddels laten blokkeren)
– De energiebeheerder meldt aan de NEM dat levering gestopt moet worden per 16 April. i.v.m. mijn verhuizing.
– NEM gaat door en stuurt een eindafrekening met een boete vanwege het vroegtijdig beeindigen van het contract. (men eist dat op de nieuwe woning het contract vervolgt gaat worden, zo niet; dan moet er een boete van max. €250 betaald worden)
– Zelfs na tientallen klachten via mail, post en telefoon komt er geen enkel antwoord maar wel een brief van een “gerechtsdeurwaarder”.
– De zaak loopt nu nog en na 10 maanden blijft de NEM alleen maar geld opeisen voor een ongewenste levering.
Klachten worden bij de NEM niet afgehandeld.

Voordelige energie ????????

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

All complaints of