Complaint: 0

user-216024 on 02 December 2013 about Flexifront in category Scheren

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb gratis scheermesjes besteld en moet nu 3,90 betalen ,daarnaast zit ik aan een soort van abonnement vast!!

Desired solution:

niks betalen en nooit meer iets van dit soort bedrijven horen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Flexifront about your complaint

All complaints of

Complaint: 0

user-210055 on 07 November 2013 about Totalskinrevolution in category Beauty & Wellness

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

kort na ontvangst van het proefmonstertje van Totalskincréme werd een volledig paket geleverd en werd 79,99 euro afgeboekt, heb dit bedrag laten storneren. Het paket heb ikterug gestuurd naar Total Skin revolution, Postbus 169, 3960 BD Wijk bij Duurrstede, een brief bijgevoegd dat de crème niet werkt, ben al 75 jaar. Ontving nu een mailtje waarin ik werd opgevorderd te betalen heb daarop gereageerd maar dat was niet mogelijk,was onbestelbaar, dus het mailadres klopt niet.Het aangegeven telefoonnummer 085 heeft geen vaste locatie, dus niet mogelijk te bellen.

Desired solution:

Een verontschuldiging voor de druk die wordt uitgeoefend om te betalen voor een produkt dat niet werkt en wat ik tevens niet heb besteld.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Totalskinrevolution about your complaint

All complaints of

Complaint: 0

user-201828 on 30 September 2013 about voordeligdvds.nl in category Internetshops - Elektronica

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het niet leveren van mijn order van 25 dvd+rw t.w.v 21.98 euro

Desired solution:

leveren van mij bestelling of het geld terug

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about voordeligdvds.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind voordeligdvds.nl to pickup complaint

All complaints of

Complaint: 0

user-200626 on 23 September 2013 about Automatopmaat.nl in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 06-08-2013 een dakdrager besteld die op 08-08-2013 bij mij aan huis geleverd is. Helaas bleek deze niet goed te zijn maar in de regelementen stond dat ik het product binnen 7 dagen retour kon sturen en het betaalde bedrag van 101,50 euro terug gestort zou worden op mijn rekening. Op 08-08-2013 heb ik hem door PostNL en een bijgesloten kopie van betaling laten terug sturen. Heb bewijs van PostNL. Tot op heden is er geen reactie gekomen. Heb diverse mails gestuurd maar deze worden niet beantwoordt.
Ook telefonisch lukt niet. Wordt doorgeschakeld naar antwoordapparaat maar wordt na inspreken niet terug gebeld. Ook heb ik een brief gestuurd maar ook daar wordt niet op gereageerd.

Desired solution:

Het zou gewoon netjes zijn dat zij hun afspraken nakomen en het bedrag van€ 101,50 op mijn rekening terug storten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Automatopmaat.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Automatopmaat.nl to pickup complaint

All complaints of

Complaint: 0

user-197428 on 05 September 2013 about Lexa.nl in category Datingsites, klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn jonger broer heeft bij deze website ingeschreven maar hij wist niet dat ze geld uit zijn rekening gaan pakken en nu hebben ze 59,70 € van zijn rekening gepakt.

Desired solution:

ik wil graag mijn geld terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Lexa.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Lexa.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Lexa.nl

Lexa.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mostafa ataie,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw jongere broer zich heeft ingeschreven op Lexa, maar niet bewust was van het feit dat het om een betaalde website gaat. Hij wil nu zijn aankoop laten annuleren.

Ik heb de gegevens met betrekking tot het profiel "moosa_a_174" nagekeken en kan u melden dat er op 02-09-2013 opdracht is gegeven voor een betaling van 59,70 euro voor een 6 maanden Full Membership. Deze betaling is verricht via IDEAL. Hieruit kan ik opmaken dat alle betaalgegevens ingevuld dienden te worden, en deze betaling dus niet per ongeluk is gedaan.

Een nieuwe aankoop kan binnen 7 dagen worden geannuleerd, mits er geen gebruik is gemaakt van de betaalde diensten (artikel 2 in onze algemene voorwaarden). Uit uw gegevens blijkt dat er wel gebruik is gemaakt van de betaalde diensten op de Lexa website. Ik kan dan ook niet ingaan op het verzoek tot restitutie. Wel heb ik de automatische verlenging geannuleerd, zodat er geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden, en het membership per 02-03-2014 zal eindigen. U kunt tot deze datum gebruik maken van de betaalde diensten op de Lexa website.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link op de Lexa website. Wanneer u op een willekeurige categorie en een willekeurige vraag klikt, kunt u onderaan het antwoord op de vraag de link "Stel een vraag" terugvinden. Ons Customer Care Team zal uw vraag dan binnen 48 uur beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Marieke van het Lexa Team

All complaints of

Complaint: 0

user-194732 on 20 August 2013 about Huisartsen in category Artsen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

gegevens door geven aan derden.

gevaarlijke medicijnen voorschrijven die uit de handel zijn.

Desired solution:

gehele onderzoek

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Huisartsen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Huisartsen to pickup complaint

All complaints of

Complaint: 0

user-194486 on 19 August 2013 about HEMA Lekker Weg in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik vind het schandalig dat er geen oplossing is voor een betaalde lekker weg kaart die is verlopen.

Desired solution:

Gewoon onbeperkt geldig.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about HEMA Lekker Weg

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind HEMA Lekker Weg to pickup complaint

All complaints of

Complaint: 0

user-191898 on 02 August 2013 about puzzel4U in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

na vele opzeg mails nog steeds vast aan puzzel4you en dreigingen van mk 1 inmiddels betaald maar wil graag af van hun

Desired solution:

opzeggen en er van af zijn

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about puzzel4U

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind puzzel4U to pickup complaint

All complaints of

Complaint: 0

user-181259 on 30 May 2013 about Seats and Sofa's in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gekocht 28-09-2012 een Jordon 1 zits+Hocker.speciale prijs €199,00.Bij aankoop werd gezegd dat het kunstleer was, achteraf bleek het kunststof te zijn.Bij aankoop toen ook een tweede besteld en een aanbetaling gedaan van €100.00 Deze zou geleverd worden na maximaal 10 dagen was op voorraad en stond in een tussen magazijn.Na een maand geen levering,heb twee maal telefonisch afgezegd daar ik in het buitenland woont.Blijkt bij ondertekening van bestelling levertijd kan oplopen tot eind van het jaar.
Ben later terug geweest in Nederland en gevraagd terug betaling van het voorschot is niet mogelijk.heb verzocht om voor het betaalde voorschot een burostoel te kopen was ook niet mogelijk moest een object kopen ter waarde van de nieuwprijs €299,00

Desired solution:

Terug betaling van mijn voorschot.
Mening over Seats and Sofa´s slecht.
Om klachten wordt gelachen met andere worden
WIJ VERKOPEN TOCH GENOEG.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Seats and Sofa's

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Seats and Sofa's to pickup complaint

All complaints of

Complaint: 0

user-174317 on 18 April 2013 about GGN Tijhuis en Partners in category Deurwaarders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Valt niet met bepaalde mensen te praten, had een zekere mevr. van Hall aan de telefoon, Winterswijk aan het accent te horen, eist dat ik 300-400 euro per maand betaal want, de betaal limiet is over 12 maanden!. Dat ik/wij ook nog huur etc. moeten betalen kan deze madam niets schelen, er moet pak’em beet 20% binnengehaald worden zodat ze een van de Partners kan worden, ach wat zeg ik ze is het waarschijnlijk al.

Desired solution:

Wil (met moeite) 50,- euro p/m betalen. Ben nooit onwillig geweest maar bepaalde omstandigheden moesten mij doen kiezen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to GGN Tijhuis en Partners about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by GGN Tijhuis en Partners

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by GGN Tijhuis en Partners

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that GGN Tijhuis en Partners posted

GGN Tijhuis en Partners

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er heeft rechtstreeks communicatie met betrokkene plaatsgevonden.

All complaints of

Complaint: 0

user-166644 on 15 March 2013 about Tele2 in category Internetproviders, klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb verleden jaar een bon via facebook gewonnen en daar spullen voor de kleinkindjes voor gekocht waaronder een veiligheidsrekje voor het kinderbed maar vanaf de 1ste dag is het niet wat het moet zijn een slecht rek die nu helemaal uit elkaar ligt.Kleindochter lag met rek en al op de grond de dingen passen ook niet goed op en in elkaar.Een heel slecht product!!

Desired solution:

Geen idee ik wilde dit gewoon even aangeven.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Tele2 about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Tele2 to pickup complaint

All complaints of

Complaint: 0

user-162189 on 19 February 2013 about Nuvoryn in category Medische produkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mevr,meneer,
Op 22-08-2012 heb ik bij u via IcePay b.v.een pot cream van 34-euro76 besteld en betaald maar nooit ontvangen.
Ik heb daarom naar IcePay gebeld en gehoord dat ze dat bedrag die zelfde dag nog op u rekening hebben overgemaakt

Desired solution:

Wilt u zo vriendelijk zijn het bedrag terug te storten op rekening nummer 364230762 t.n.v. A.M.de Mol Rabobank Maarssen.

Vriendelijke Groet,
AM de Mol.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Nuvoryn

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Nuvoryn to pickup complaint

All complaints of

Complaint: 0

user-159189 on 08 February 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

WE WAREN OP ZATERDAG 2-2 NIET THUIS KREEG EEN KAARTJE IN DE BRIEVENBUS DAT HET PAKJE OP DINSDAG 5-2 TUSSEN 11.00 EN 15.00
OPNIEUW AAN GEBODEN WORDEN EN IK WACHT NOG STEEDS

Desired solution:

ZO SNEL MOGELIJK AANBIEDEN WE OP ZATERDAG 9-2 NIET THUIS GEEF
HET DAN MAAR AF OP DE LEEUWEBEK 36

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of

Complaint: 0

user-157843 on 02 February 2013 about Credios Incasso in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

waarom krijg ik toch steeds van jullie eenbrief en nu dreigen jullie met een rechtzaak wat onze fout niet is neem anders contacht op integryty finance het gaat over dossiernummer 852940

Desired solution:

dat u geen brieven meer stuurt

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Credios Incasso

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Credios Incasso to pickup complaint

All complaints of

Complaint: 0

user-157844 on 02 February 2013 about Credios Incasso in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

waarom krijg ik toch steeds van jullie eenbrief en nu dreigen jullie met een rechtzaak wat onze fout niet is neem anders contacht op integryty finance het gaat over dossiernummer 852940

Desired solution:

dat u geen brieven meer stuurt

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Credios Incasso

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Credios Incasso to pickup complaint

All complaints of

Complaint: 0

user-154957 on 22 January 2013 about Oral B in category Mondverzorging

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wel gelijk betaald maar nog steeds niets ontvangen. Dit kan toch zomaar niet!

Desired solution:

Het bestelde opsturen of geld terug met rente!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Oral B

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Oral B to pickup complaint

All complaints of

Complaint: 0

user-154575 on 21 January 2013 about Telefuture in category SMS Diensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er is onterecht 8x€2,52 afgeschreven door sms van telefuture, ik vindt het diefstal.

Desired solution:

ik wil mijn geld terug van telefuture €20.16

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Telefuture

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Telefuture to pickup complaint

All complaints of

Complaint: 0

user-134551 on 16 October 2012 about Lecturama in category Magazines

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

krijgen van ongewenste zendingen!!!

Desired solution:

stoppen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Lecturama

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Lecturama

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Lecturama posted

Lecturama

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing.

Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice

Uitgeverij Lecturama

All complaints of

Complaint: 0

user-130277 on 27 September 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vaqnaf juli 2010 !!!
ben ik bezig geweest een combi basis pakket te wisselen voor een entertainment pakket.
in plaats daarvan heb ik beide pakketten.
daardoor hek ik 1 jaar e32,50 per maand teveel betaald.
hier heb ik cd vele malen over bericht.
schriftelijk,telefonisch en e-mails
tot overmaat van ramp werden ook nog eens 2 abonnementskaarten basis pakket geswopt.2x e 69,96
cd is mij dus een terugbetaling verschuldigd
12x 32,50 en 2x 69,96
27 maart om 15.52u werd ik gebeld door ene Michel Wippen
deze man zou mij terugbellenbinnen 2 dagen.
werd niet gedaan.en ook hier heb ik op gereageerd.
e-mail 29 april nr 62751
kreeg later een e-mail terug 15 mei 64053
dan begint cd weer met hun onnozele ontmoedigings beleid.

Desired solution:

terugbetaling
12x e 32.50=e390,-
2x e 69,96=e139,92
---------
totaal e529,92
plus rente verlies
plus telefoonkosten
plus aangetekend schrijven
plus de verspilde tijd
plus een excuus

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted

Responded on 29 November 2013 at 09:21

via mijn gmail heb ik u laten weten,dat ik zeer ontevreden ben.
er is nl.niets opgelost.wie u dit heeft laten weten,is mij
een raadsel.ik wil het laten incasseren,door het voor te laten komen komen.hoe ? weet ik op dit moment nog niet.zoek ook mede slachtofferà.
wilt u voor herplaatsing zorgen?met oproep!
of heeft u een beter idee.
bvd.of heeft u een beter idee?

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van meer dan een jaar geleden. Om die reden sluiten wij deze klacht.
Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of

Complaint: 0

user-129610 on 24 September 2012 about Nathan Natural in category Internetshops - Cosmetica en verzorging

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb inmiddels mijn beklag gedaan over het schandalig handelen bij de reclame code commissie, maar tot mijn schrik zie ik weer de foto van een gemanipuleerde dikke (dunne) dame, ik ben er zelf ook mee in zee gegaan en heb een gedeelte van mijn geld terug gekregen. Maar waarom wordt deze reclame niet van het internet gehaald?

Desired solution:

Het restant van mijn geld E 25.40, en het niet meer toestaan op ons internet van deze oplichters

All complaints of

Complaint: 0

user-117105 on 25 July 2012 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Krijg ongewenste gsm diensten op of van gsm nokia n8 waardoor ik telkens een veel te hoge telefoonrekening krijg terwijl ik gsm nooit tot nauwelijks gebruik.

Desired solution:

Dat die ongewenste diensten per direct gestopt worden

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Vodafone

Message from

12 years ago - Beste Appie71, Ik heb je klacht in behandeling genomen. Om je klacht op te lossen heb ik gegevens opgevraagd bij de aanbieder van de Content dienst. Zodra ik de informatie heb ontvangen krijg je een reactie van mij. Met vriendelijke groet, Marianne Medewerker klachtafhandeling Vodafone

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Vodafone

Message from

12 years ago - Beste Appie71, Ik de gegevens van de aanbieders ontvangen. Ik heb je een e-mail gestuurd met verdere informatie. Met vriendelijke groet, Marianne Medewerker klachtafhandeling Vodafone

Vodafone

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per e-mail een oplossing geboden en informatie gegeven.

All complaints of

Complaint: 0

user-116353 on 19 July 2012 about Karwei in category Bouwmarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

zaterdag 14 juli een muurpaviljoen gekocht was aanwezig in het magazijn maar ik kon hem niet meenemen.
ik had een aanhanger nodig
dus afgesproken dat wij hem woensdag zouden ophalen
80,00euro aanbetaald
woensdag had mijn man vrijgenomen en aangekomen bij karwei
was de muurpaviljoen niet aanwezig dus had hij er de pest in dat hij er niet was.
dus dan hoef je geen krantjes te sturen met aanbiedingen die er toch niet zijn.
een week later krijg je weer een krantje met de aanbieding muurpaviljoen
we hadden ook nog een parasol met ledverlichtig gekocht die was er wel maar daar kregen wij de 15% korting
dus die 20% had volgens mij dan van die parasol afgemoeten?

Desired solution:

muurpaviljoen door karwei laten bezorgen
en voor de prijs van 160,00 euro
dus geen bezorgkosten

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Karwei

All complaints of

Complaint: 0

user-111781 on 28 June 2012 about Huisartsen in category Artsen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik en mijn zoon hebben als huisarts “drs v/d leij.Deze huisarts is tevens homeopaat,accupnucturist en “huisarts” wat als gevolg heeft dat hij bijna nooit te spreken is of er moet een afspraak gemaakt worden dat vaak pas na twee weken plaats vind,en waarbij er binnen vijf minuten een eind gemaakt wordt aan het consult,behalve als er gesproken wordt over accupunctuur als behandeling,of homeopatische behandelingen worden geadviseerd.Er is wel een waarnemend arts aanwezig,en als ik het geluk heb om deze te spreken krijg ik meestal een andere diagnose te horen dan bij de feitelijke huisarts.Ikzelf heb drie aandoeningen waar ikzelf niks aan kan doen en vaak te horen krijg dat het wel meevalt,maar als ik op aandringen dan uiteindelijk bij een specialist terecht kom ktijg ik dan pas de ernst van de situatie na onderzoek te horen.Hij heeft dan toch liever dat ik het thuis wat rustiger moet aandoen,terwijl ik bepaalde medicaties nodig heb om rustiger van te kunnen worden,en om bepaalde pijnen onder controle te kunnen houden.Deze medicaties en indiecaties weigert hij onder zachte doch dringende wijze te geven.Daar komt nog bij dat mijn zoon van tien jr ook bij hem onder behandeling is,maar hij zegt dat het meevalt en niet zo ernstig is als het lijkt,terwijl ik een keer het geluk had om op consult te komen bij zijn waarnemend arts die meteen na onderzoek constateerde dat mijn zoon een virus heeft opgelopen waardoor hij bepaalde voedingsstoffen z.a.:”aardappels,rijst,appels wortelen,banaan en witbrood niet meer mag eten.Ook mag mijn zoon allen gekookt water en verse vlees en groente eten.Na onderzoek in het lab.(ontlasting en bloed)werd hetzelfde geconstateerd.Zelfs in het A.M.C. bij de weekend poli werd na een simpele onderzoek hetzelfde geconstateerd.Ik heb toen sinds twee maanden geleden de voeding van mijn zoon aangepast,en dit bleek inderdaad het geval te zijn,want hij werd meteen beter(niet meer misselijk,braken,lusteloos,draaierig,hoofdpijn).Maar ik moest voor de uitslag van het lab bij mijn huisarts komen en weer was zijn conclusie dat het wel meeviel en dat het een psychisch probleem is.Ik ben momenteel bezig om een andere huisarts te zoeken die uitsluitend huiarts is en de zaken wetenschappelijk benaderd zoals het hoort en moet,en geen neven praktijken opna houdt.Er zijn verschillende patienten die al op het randje gezeten hebben vanwege deze neven praktijken.Is er hieraan door de overheid,of een of andere controlerende instantie niks aan te doen voordat deze kalf verdronken is?

Desired solution:

Een huisarts die uitsluitend huiartsenwerkzaamheden praktizeerd en geen accupunctuur of homeopthie voorop steld.En ten tweede dat dit praktijk onmiddelijk stopt met deze neven zaken zodat de patienten weldegelijk behandeld worden zoals het hoort.

All complaints of

Complaint: 0

user-111422 on 27 June 2012 about Ziggo in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Problemen met opzeggen van tv extra die 2 maanden gratis is maar wel berekend wordt.

Desired solution:

Graag telefonnisch gesprek met mevr.Lidia Jurcka.

All complaints of

Complaint: 0

user-108122 on 10 June 2012 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

de site is niet tevinden??????????????????????????

Desired solution:

nieuwe aanbieding

All complaints of

Complaint: 0

user-107474 on 07 June 2012 about Intrum Justitia in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na vele telefoontjes gekregen en gepleegd te hebben, waarin ik steeds uitgelegd heb dat de rekening betaald is, blijft men mij lastig vallen.
Het bedrag was 102,35 euro waarvan ik al 60,00 euro aan de firma feenstra verwarming had betaald, het resterende bedrag van 42,35 euro aan intrum justitia is te samen 102,35 euro dit is inclusief de administratie kosten die er bij gekomen zijn.
Nu claimt intrum justitia nog eens 20,00 euro, omdat de firma feenstra maar 40,00 euro terug gestort heeft en nog eens 20,00 euro zogenaamde administratie kosten boven op de 102,35 euro wil doen.
Dit noem ik toch diefstal van 40,00 euro.
Referentie intrum justitiauo/33344378

Desired solution:

Intrum justitia zal zelf de 20,00 euro terug moeten claimen
bij de firma feensta verwarming, deze firma is tenslotte degene die 20.00 te weinig heeft terug gestort.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Intrum Justitia

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Intrum Justitia

Intrum Justitia

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 13 juni 2012 per e-mail afgehandeld.

All complaints of

Complaint: 0

user-106181 on 01 June 2012 about UPC in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

U probeert via de TELEGRAAF 2Mnd gratis filmnet 1
in vast kontract aan te smeren, als je daar heel fatsoenlijk
daar geen trek in heb,dan gooit (mevr.??)Menking de telefoon
op de haak.Slecht personeel moet een betere opleiding
krijgen.Ben benieuwt naar u reaktie.
Met vriendelijke groet.
J.Box 06-51106865
j.box6@chello.nl
Lidno.595856

Desired solution:

U reactie wegens slechte behandeling!!!!!!

All complaints of

Complaint: 0

user-103864 on 18 May 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geen korting als je de voordeelvoucher niet bij hebt, terwijl je alles netjes gedaan hebt volgens de regels!
Je moet de volle pond betalen of je kunt naar huis met de kinderen!!!

Desired solution:

Dat ze de volgende klanten die de voordeelvoucher niet bij hebben en alles netjes volgens de regels hebben gedaan met respect behandelen hun korting geven waar ze recht op hebben en hun excuus aan bieden voor het ongemak!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van desbetreffend park.

All complaints of

Complaint: 0

user-103400 on 16 May 2012 about Albert Heijn in category Supermarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik koop twee kratten heineken in de aanbieding daar zitten geen t-shirts bij.Bij navraag klanten service omdat het bier in de aanbieden is geen t-shirts.Bij Plussupermarkt in de aanbieding met shirts.

Desired solution:

De twee beloofde t-shirts

All complaints of

Complaint: 0

user-102032 on 09 May 2012 about Future Target BV in category SMS Diensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor de tweede maal staat op mijn telefoonrekening van Vodafone een bedrag dat in rekening wordt gebracht door Future Target voor “bewezen diensten”??? Ik weet niet wie of wat dit voor een bedrijf is en al helemaal niet waarom ik moet betalen voor iets waarvan ik geen weet heb.

Desired solution:

Teruggaaf van de bedragen van respectievelijk euro 4,20 en euro 12,60 voor de maanden maart en april 2012.

All complaints of

Complaint: – 0 –

user-95806 on 11 April 2012 about Lexa.nl in category Datingsites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb nimmer toestemming gegeven om me dagelijks meerdere keren via de mail te benaderen.Gelukkig heb ik nimmer betaalgegevens afgestaan, waarom zijn ze bij Lexa niet telefonisch of schriftelijk te bereiken? Die gegevens zijn NIET beschikbaar !!

Desired solution:

stoppen met dagelijkse door mij ongewenste mail-zendingen !! Ben niet gestelt op dit soort communicatie, het komt onvriendelijk over, oplossing: Schrap mij uit de gegevens van LEXA !!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Lexa.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Lexa.nl

Lexa.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste JAN005,

ik begrijp uit uw bericht dat u niet gediend bent van de mails die u van Lexa ontvangt en uw profiel dan ook verwijderd wilt zien.

Ik vind het spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft met onze website en de notificaties via e-mail. U kunt deze notificaties die u ontvangt op uw e-mailadres uitzetten door naar de tab "Mijn account" te gaan en vervolgens te klikken op "Mijn instellingen". Bij het kopje "Mijn notificaties" kunt u aangeven van welke diensten u een e-mail wilt ontvangen of juist niet.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en kan u melden dat ik op uw verzoek uw profiel definitief van de website verwijderd heb. Houd u er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat al uw informatie van de website is verwijderd. Vanaf dit moment kunt u niet langer inloggen op de website en ontvangt u tevens geen berichten meer van ons.

Het is spijtig om te horen dat u op dit moment geen gebruik meer wilt maken van de diensten van Lexa.

Graag wil ik u bedanken voor het gebruik van onze site. Neemt u gerust weer contact met ons op wanneer u nog andere vragen en/of opmerkingen heeft via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

All complaints of

Complaint: 0

user-95077 on 06 April 2012 about BankGiro Loterij in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed
All complaints of

Complaint: 0

user-86756 on 21 February 2012 about Essent in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

hoe kom ik eerlijk aan mijn kado

Desired solution:

ik wil die ful hd tv of 200 euro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Essent

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Essent

Comment by poster of the complaint

12 years ago - aanstaande vrijdag als alles goed is wort hij geleverd dan is alles ok lambert webers dank u

Essent

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer, mevrouw Webers,

Welkom bij Essent.

U bent klant geworden van Essent per 7 februari 2012. Wij geven uw aanmelding door aan ikstapover.nu. Zij nemen contact met u op over het welkomstgeschenk. Na de keuze van het welkomstgeschenk duurt het vier tot zes weken voordat u het welkomstgeschenk ontvangt.
Dit welkomstgeschenk verloopt via ikstapover.nu. Voor al uw vragen omtrent aanvragen en afwikkelingen van het welkomstgeschenk verwijs ik u door naar www.ikstapover.nu. Zij zijn ook telefonisch te bereiken via 0900-3344001.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

All complaints of

Complaint: 0

user-82510 on 01 February 2012 about Hans Anders in category Opticïens en brillen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ben al vast 4 maanden bezig om van t spaarsysteem af te komen, de rode kaart [machtiging in trekken] opgestuurd, brieven geschreven en al 2 keer t geld 5,25 teruggeboekt

Desired solution:

ik wil doodgewoon niet meer meedoen aan t spaarsysteem,[dus uitgeschreven worden]en ik wil een tegoedbon voor t geld waar ik nog recht opheb.
Hoe moeilijk kan t wezen?

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Hans Anders

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Hans Anders

Hans Anders

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

op verzoek van klant het briltotaalplan stopgezet.

All complaints of

Complaint: 0

user-76879 on 28 December 2011 about Hollandsnieuwe in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb sinds deze maand (december 2011) een abonn. bij Hollandsnieuwe. Het kostte al erg veel tijd voor ik mijn nieuwe mobiel met oude nummer kon gebruiken. Toen kreeg ik na 2 weken al te horen dat ik nog maar 3 euro had en bij moest kopen. Terwijl ik hem echt niet veel gebruik. En sinds gisteren doet mijn telefoon het helemaal niet meer en is hij constant het netwerk aan het zoeken en krijg ik de opdracht mijn sim te vernieuwen. Ik heb al een klacht ingediend maar heb weinig vertrouwen in die club.

Desired solution:

Ik ben tevreden als ik gewoon mijn telefoon kan gebruiken waar ik hem voor gekocht heb.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Hollandsnieuwe

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Conny,

Volgens onze gegevens werkt je telefoon sinds onze reactie op 2 januari weer. We gaan er vanuit dat de klacht hiermee verholpen is.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

All complaints of

Complaint: 0

user-75931 on 23 December 2011 about Philips in category Electronica Merken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn audio systeem is 5 weken oud en door de verhuizing hebben wij alleen de radio gespeeld toen wij de c d speler
gingen gebruiken ging er iets mis met doorlopen van 1 naar 2 0f 2 naar3 maak niet uit slaat het op slot stroom afzetten en opnieuw beginnen maar dat is geen doen dus wij
terug maar het probleem ligt bij de verpakking die wij in-
middels weg hadden gedaan nu is hij opgestuurd 30-11-11
maar wij hebben nog steeds niets gehoord of gezien van van RIJ WEL GEBELD MAAR ZIJ WETEN VAN NIETS IK HOEF GEEN NIEUWE
MAAR ZIT INMIDDELS WEL ZONDER MET DE FEESTDAGEN WAT IS HIER DE OPLOSSING VOOR NOG FIJNE DAGEN EN EEN GEZOND 2012
IN AFWACHTING VAN UW ANTWOORD VERBLIJF IK JOOP DORUYTER
DIT TOESTEL IS GEKOCHT OP 28-10-2011 OM 14.36 UUR

Desired solution:

IK HOEF GEEN NIEUWE SPECIAAL MAAR IK WIL HEM GEMAAKT TERUG
ALS DAT NIET TE VEEL MOEITE IS

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Philips

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Philips

All complaints of

Complaint: 0

user-73465 on 10 December 2011 about Net 5 in category Omroepen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na 5x bellen met netwerkvsp worden de folders nog niet in de brievenbus gedaan, maar achter de klink van de voordeur gestopt, terwijl de brievenbus 20cm naar links is en groot genoeg is om dit pakket folders ongevouwen te bezorgen. We wonen direct aan het trottoir en de folders liggen nu al weer op straat

Desired solution:

Folders ongevouwen in de brievenbus stoppen en niet voor de voordeur leggen of achter de klink stoppen.

All complaints of

Complaint: 0

user-71505 on 28 November 2011 about Groupon.be in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

kocht op 22/8 een boxspring ter waarde vab 880 euro.Het geld was dadekijk van de rekening en men gaf een levertermijn van 8 weken. Na een tiental weken van van first dutch collection een mail om zich te verontschuldigen dat door de vele bestellingen de vooropgestelde levertermijn niet haalbaar was.Na een tijd opnieuw een mail met de verzekering dat we begin december on bed zouden krijgen. Nu bel ik vandaag naa de firma First Duch Collection om de preciese datum van levering te krijgen.Daar krijg ik als antwoord dat alle bedden klaar zijn maar dat ze van groupon niet meer mogen leveren!!!Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

Desired solution:

dat ons bed geleverd wordt!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Groupon.be

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Groupon.be

Groupon.be

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

opgelost via mail

All complaints of

Complaint: 0

user-69572 on 14 November 2011 about SiamGames.net in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 17 sept. 2010 heb ik bij Siamgames een flashkaart besteld, € 37.95opper bank betaald 1 okt.2010 kreeg ik na een mailtje bericht dat het kaartje verstuurd is en binnen 7-9 werkdagen wordt geleverd.
Op 30 nov. had ik nog niets ze vroegen of ik alsnog een kaartej wilde of mijn geld terug.
Ik ging voor een kaartje.
maar daarna nog heel veel telefoontjes en mailtjes geen enkele reactie meer gehad.
op 20 sept heb ik voor het laatst gebeld maar ik krijg nu alleen nog maa een antwoord: ik zal een mailtje met grote letters meken en binnen 3 dagen hoort u dan van ons.
Helaas tot nog toe nog steeds niets ontvangen, geen kaart,geld een mailtjeof telefoontje.

Desired solution:

Al zou ik maar een eerlijk antwoord krijgen waarom er niets is verstuurd, of dat het bedrijf niet meer bestaat want mijn hoop dat ik of het geld als het kaartje zou ontvangen is al lang vervlogen.

All complaints of

Complaint: 0

user-62762 on 22 September 2011 about Stay Fit Bodycare in category Sportwinkel

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

product niet afgelevert

Desired solution:

product alsnog afleveren.

All complaints of

Complaint: 0

user-59247 on 26 August 2011 about Interlanden in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed
All complaints of

Complaint: 0

user-57775 on 10 August 2011 about Outletplanet.nl in category Camping & Outdoor

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onze klacht is ,dat wij al ruim een maand op de trampolines wachten . Ze waren voorradig en direct leverbaar ,niet dus . We worden alsmaar afgescheept met vage mailtjes dat ze verzonden zijn enz. Nu hebben we ons geld terrug geeist en de bestelling proberen af te zeggen
maar weten niet of dat is overgekomen. We horen helemaal niks van ze en bellen is geen optie .
Het zijn oplichters 1e klas .Ik overweeg om aangifte tegen Outlet planet te doen .

Desired solution:

Geld terug .

All complaints of

Complaint: 0

user-54704 on 05 July 2011 about Online in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ben over gestapt van tele2 naar online heb alleen maar problemen tv doet het niet en de telefoon en het internet een week geen tv 3 weken geen telefoon en een week geen internet nu wilde ik vandaag naar het buitenland bellen dat gaat dus ook niet word ik pas de volgende week terug gebeld om het op te lossen.heb hier geen woorden voor en wil graag onder het contract uit heb hier al een advokaat voor ingeschakeld anders zou ik graag een tegemoet koming van online ontvangen voor de elende.

Desired solution:

geld terug

All complaints of

Complaint: 0

user-52998 on 16 June 2011 about vidaXL/koopgoedkoop.nl in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Naar aanleiding van een defecte tuintafel heb ik een klacht neergelgd bij koopgoedkoop.
Na een week wachten kreeg ik een parts list toegestuurd met het verzoek de kapotte onderdelen hier te vermelden.

Ik heb de mail teruggestuurd met de mededeling dat het enige wat goed is het glas op de tafelis.
Nu 10 email verder word hier niet meer op gereageerd.

Desired solution:

Of ze halen alles weg en krijg mijn geld terug.
Of ze sturen een nieuwe tafel eentje die wel recht is.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by vidaXL/koopgoedkoop.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by vidaXL/koopgoedkoop.nl

vidaXL/koopgoedkoop.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Replacement tuintafel werd op 2 November 2011 afgeleverd

All complaints of

Complaint: 0

user-52308 on 09 June 2011 about Primeline in category Leningen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

laser of te wel via prime line wordt mij ineens geld ingehouden terwijl ik jaren geleden iets heb gekocht via prime line maar dit bedrag is ook al jaren geleden geheel voldaan dus hoe is het mogelijk dat laser ineens het recht in handen neemt om geld te innen voor iets waarvan ik geheel niet op de hoogte ben

Desired solution:

gaarne had ik dan ook mijn geld terug gestort willen zien op mijn bankrekening

All complaints of

Complaint: 0

user-49391 on 12 May 2011 about NS in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

in mei 2010 heb ik en voordeel kaart gekocht voor 65 +
in november kon ik hem pas gebruiken , na vele telefoontjes en schrijven heb ik nog geen oplossing van
de ns gekregen ik vind dat als ik een kaart voor een heel jaar koop wil ik daar dan ook een jaar van kunnen gebruiken nu is het weer mei kunt u mij laten weten wat en wanneer u bebrijf met een oplossing komt.

Desired solution:

een kaart voor een jaar die ik kan gebruiken met de bijbehorende kaartjes betaald heb ik er voor dus lijkt mij dat niet teveel gevraagd. mijn naam is MEVROUW r bosselaar kerklaan 222 2903bk capelle aan den ijssel
u vraagt zich misschien af waarom mevrouw met een hoofdletter maar ik kreeg steeds weer passen met meneer daarom kon ik er niet mee reizen .
ook vind ik dat als je klachten heb dat de tel kosten voor ons zijn en als je vraag aan iemand of ze terug bellen kan dat niet . als ik fouten maak moet ik er zelf voor opdraaien waarom is dat bij u bedrijf niet.

All complaints of

Complaint: 0

user-49079 on 09 May 2011 about Sandd in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Sandd

Message from Sandd

13 years ago - Beste heer/mevrouw de Jong, Dank u wel voor uw reactie. Ik vind het bijzonder vervelend dat de post bij u verkeerd bezorgd is. Ik wil graag de verantwoordelijke bezorger hierop aanspreken. Om dit te kunnen doen ontvang ik graag van u de volgende gegevens: 1. De naam/afzender van het verkeerd ontvangen poststuk 2. De postcode en het huisnummer van het poststuk 3. De Sandd code die onder de adresgegevens staat Het is mogelijk de stukken retour te zenden middels de oranje TNT brievenbus, we komen overigens de stukken ook graag bij u ophalen. Als u graag wilt dat we de stukken ophalen zouden we graag nog even uw telefoonnummer ontvangen zodat we even kunnen bellen of het schikt dat we langskomen. Nogmaals vriendelijk dank voor uw melding en excuses voor het ongemak. Ik ga ervan uit dat dergelijke incidenten in de toekomst niet meer voorkomen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Sandd bv Afdeling Sales

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Sandd

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Sandd posted

Sandd

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/ mevrouw de Jong,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Aangezien het een oud incident is gaan we er vanuit dat het incident is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, wilt u dan zo vriendelijk zijn ons dit te melden via klantenservice@sandd.nl.

Wij danken u bij voorbaat voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Sandd bv

Afdeling Sales

All complaints of

Complaint: 0

user-48751 on 05 May 2011 about HOSHI SUDOKU in category Magazines

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een “gratis” nummer aangevraagd. Deze na maanden (meer dan een half jaar) ontvangen. 3 maart 2011 4,95 euro verzendkosten betaald (incasso). Binnen 2 weken aangegeven dat ik geen abonnement wilde (telefonisch). Dit zou in de administratie worden opgenomen en toezending zou worden stopgezet. 28 april 2011 opnieuw een afschrijving van 4,95 euro van mijn rekening, waarvoor weet ik niet. Deze incasso terug laten storten op mijn rekening. 4 mei 2011 een incasso afschrijving van 14,95 ook weer terug laten storten naar mijn rekening. 5 mei het blad ontvangen en geretourneerd met vermelding op de verpakking “abonnement was opgezegd!!”.

Desired solution:

Ik ben tevreden als de incasso's ophouden en ik geen bladen meer krijg toegezonden.

All complaints of

Complaint: 0

user-44865 on 25 March 2011 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed
All complaints of

Complaint: 0

user-44517 on 22 March 2011 about Interlanden in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Interlanden

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Interlanden

Interlanden

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Adresgegevens niet bekend

All complaints of

Complaint: 0

user-42734 on 04 March 2011 about IKEA in category Woonwarenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb deze week een afspraak gemaakt met de technieker om mijn vaatwasser te komen repareren op vrijdag 4/03/2011. Niemand gezien. Heb terug gebeld naar de klantenservice en kreeg dezelfde nederlandse persoon aan de lijn. Die melde mij dat het werk als gedaan stond geschreven. Hij beloofde mij naar een technieker te bellen en mij iets te laten weten. Heb nu net zelf terug gebeld en zij kunnen mij niet verder helpen??? Wat doen zij daar eigenlijk? Mensen voor de gek houden??? Mijn man zelf is technieker in de verwarming, moest hij hetzelfde doen zouden er veel mensen in de kou zitten!

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk geholpen worden.

All complaints of

Complaint: 0

user-41338 on 21 February 2011 about Interlanden in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geen bezorging van verpakte reclame van de bekende zaken, zoals Hema Lidl Aldi en alle verdere bekenden.Wij wonen in een grote wijk van Den Haag met veel jonge gezinnen, welke graag weten wat er al zo te koop is bij, bijv. Digros Hema VenD Media markt Kruidvat Trekpleister Blokker enz enz. Ons adres is Gerard Doggerlaan 42 Den Haag ( Leidschenveen)
Ik durf gerust te zeggen, dat wij nu al weer drie jaar op dit adres wonen en alles bij elkaar drie maanden daarvan reclame hebben ontvangen.

Gewenste oplossing

Bezorging van reclame

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Interlanden

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Interlanden

Interlanden

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Aangegeven folders worden niet door Interlanden verspreid. Doorverwezen naar Netwerk VSP

All complaints of

Complaint: 0

user-40636 on 16 February 2011 about Postcode Loterij in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed
All complaints of

Complaint: 0

user-37124 on 22 January 2011 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

24december heb ik in de kpn winkel een ander abonnement af gesloten en toen is er van alles misgegaan,na kontact met kpn zouden wij zo snel mogenlijk weer aangesloten worden, ook heb ik een brief ontvangen met de toezegging dat alles op 21januari 2011 weer in orde zou zijn. volgens deze brief zou ik een email ontvangen en volgens toezegging via de klachten lijn zou de telefoon na een belletje ook weer werken maar helaas tot nu toe nog niks gehoord of gezien.wel ik zeggen dat ik erg teleurgesteld ben ik de hele gaan van zaken.

Gewenste oplossing

met een snelle reactie van uw kant op 0625186412 of internet jan.hootsen@hetnet.nl ps ik ben behoorlijk teleurgesteld over de hele gaan van zaken.

All complaints of

Complaint: 0

user-36972 on 21 January 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

het niet bezorgen van 1 collie terwijl er 2 zijn afgestuurd.
2 dagen thuis gezeten niets ontvangen.hoop nu dat het gevonden is het kost mij veel geld daar ik van te voren moest betalen.ik hoop dat de collie nog gevonden word.

Gewenste oplossing

vergoeding van het verloren gegane.het bedrag is 75 euro.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Selektvracht heeft inderdaad twee pakketten voorgemeld gekregen. Echter heeft Selektvracht slechts eenn pakket fysiek ontvangen. Het andere pakket is bij Selektvracht nooit gesorteerd geweest. Ik raad u aan contact op te nemen met het bedrijf waar u het pakket besteld hebt. Zij kunnen u ongetwijfeld verder helpen en met u zoeken naar een gepaste oplossing.

Vertrouwende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of

Complaint: 0

user-29229 on 22 November 2010 about 4949 champions quiz in category Sms quiz

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heel veel extra telefoonkosten

Gewenste oplossing

teruggaaf

All complaints of

Complaint: 0

user-28179 on 17 November 2010 about Editie Enigma in category Magazines

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wil deze editie stopzetten maar ze laten de inlogcode niet toe,ze zegen dat ik het te veel geprobeerd heb. Ik had het maar een keer geprobeerd. Ik zet het stop.

Gewenste oplossing

stopzetten

All complaints of

Complaint: 0

user-28628 on 16 November 2010 about Caiway in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb op 09.10 b.g. product gekocht in Krimpen a/d IJssel.
Op 30.10 retour daar het totaal niet werkte. Zou zsm opgelost worden. Heb dus euro.349,00 betaald en nog steeds
niets terug. Heb geprobeerd jullie te bellen (vandaag 3 x maar moest 15 minuten wachten)
Wil zsm een goed werkend apparaat retour heb er voor betaald

Gewenste oplossing

Zo snel mogeleijk een recorder retour waarvoor ik betaald heb.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Caiway

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Caiway

Caiway

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer of mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u op deze website een klacht over Caiway achtergelaten. Op 9 mei 2011 heeft Caiway een webcare team in het leven geroepen, om dit soort klachten snel op te kunnen pakken. Omdat uw klacht al weer wat ouder is, hebben we hem afgesloten. Natuurlijk willen we u nog steeds graag helpen. Daarom vragen wij u, indien uw klacht nog steeds van toepassing is, te mailen naar webcare@caiway.nl.

Met vriendelijke groeten,

Caiway Webcare

All complaints of