Complaint: 2 maanden geen reclame folders

user-214423 on 25 November 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Responded on 02 December 2013 at 18:21

Sorry, wow het is opgelost. Ben er blij mee

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Beste, Is nog steeds niet opgelost! Bij mijn vrienden komt het wel aan wel bij een ander buurt en niet bij ons. Graag oplossen.

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Onderwerp: Spotta folderpakket

Geachte heer/mevrouw [achternaam],

Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket niet heeft ontvangen. Onze excuses daarvoor. We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet? Neem dan contact op met ons via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Rogier van Doorn

Spotta Klantenservice

Proostwetering 41 • 3543AC Utrecht

Postbus 9733 • 3506GS Utrecht

www.spotta.nl/klantenservice

All complaints of