Complaint: Al sinds Januari geen folder pakket (geseald) meer ontvangen

user-129870 on 25 September 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben nu al sinds het nieuwe jaar geen geseald folderpakket meer mogen ontvangen in Hoogvliet-Rotterdam. Het rare is dat de winkels waar wij boven wonen en dus de zelfde straat is de pakketten wel ontvangen. Is de bezorger nou echt te lui om even naar de achterkant te lopen en ze in de brievenbus te doen of wat? Mijn buren krijgen ze namelijk ook niet meer.

Desired solution:

Met ingang van volgende week weer elke week het folderpakket zoals normaal zodat wij ook weer van de aanbiedingen gebruik kunnen maken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie over een tekortkoming in de drukwerkverspreiding van Netwerk VSP.

Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben daarom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, inmiddels geïnformeerd. Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice

All complaints of