Complaint: Bezorgklacht TE laat!

user-85401 on 15 February 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Woonplaats Willemstad. Wij krijgen de folders grotendeels woensdagavond na 7 uur. Voor de supermarktboodschappen misschien op tijd, voor de superaanbiedingen van o.a. Aldi toch écht te laat. Wij weten dat het in dit geval niet aan het bedrijf ligt maar aan de bezorger. Wij zien de krantjes dagenlang bij hen voor de deur liggen.

Desired solution:

Bezorger op de vingers tikken en op tijd laten bezorgen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedemorgen. De coördinator heeft de bezorger er op aangesproken en gevraagd om eerder te bezorgen. Mocht de bezorgdag over 2 dagen niet verbeterd zijn, dan horen wij dat uiteraard graag, zodat wij andere maatregelen kunnen nemen.

All complaints of