Complaint: (Bijna) niet leveren van gesealde folders van Netwerk VSP

user-164191 on 27 February 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds vorig jaar zomer krijgen wij zeer regelmatig soms weken geen folder pakketten of soms pas aan het einde van de wek. Aan het eind van het jaar leek het een paar weken goed te gaan (zo dat de bezorgers dan rond kerst weer om geld komen bedelen), maar sinds januari nog maar 2 keer gesealde folders van Netwerk VSP ontvangen.
Ook krijgen mijn buren soms wel folders en wij niet!! Zeer frustrerend!!
Elke keer weer een klacht plaatsen om de website van Netwerk VSP, wat ik al zovaak gedaan heeft, zet ook geen zoden aan de dijk, want daar gebeurt helemaal niets mee er wordt alleen maar naar folders.nl gewezen in een emailtje.

Desired solution:

Ik zou ten eerste de bezorgers hier maar eens op aan sprekken en dat dan de folders ook op maandag of dinsdag geleverd worden en niet later (wat ook al een paar keer gebeurd is).

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De afgelopen 2 weken hebben we keurig op tijd op maandagavond de gesealde folders van Netwerk VSP. Maar helaas, het waren maar 2 weken, deze week kregen wij weer geen folders. Begin mij nu toch wel af te vragen wat er hier in Almere allemaal gebeurt. Heb dit zelf ook jaren gedaan en heb in die paar jaar 2x folders bij iemand vergeten, dat kreeg je dan ook wel te horen. Maar het lijkt wel of het tegenwoordig wel wat makkelijker is om je geld te ontvangen. Ik ben toch wel benieuwd wat Netwerk VSP hier nu eens structureel aan gaat proberen te veranderen.

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Rubingh,

Wij hebben het bericht ontvangen dat, ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van reclamedrukwerk nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Consumenten Service

All complaints of