Complaint: E.van Hoof

user-128560 on 18 September 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al enkele weken ontvangen wij geen geplastificeerde folders in de bus. Ik weet dat er net een nieuwe bezorgster loopt ,zij is in gewerkt door haar moeder. Op een zondag kwam zij langs met de folders en had het over oneven nummers ????
Het is in het verleden wel meer gebeurd,waarvan geen klacht, en vlak voor het einde van het jaar kwamen ze weer en dan het nieuwjaars geld ophalen. Ben bang dat het nu weer gebeurd.Zou graag zien dat de west ringdijk weer bezorgd werd.

Desired solution:

Bezorgen a.u.b.!!!!!!!!!!!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie over een tekortkoming in de drukwerkverspreiding van Netwerk VSP.

Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben daarom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, inmiddels geïnformeerd. Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,
Afdeling Klantenservice

All complaints of