My complaint:
Al een week of 4 hebben wij geen folders ontvangen, dit is in het verleden al meer gebeurt.
Wij willen graag weer ons folderpakket ontvangen.
Desired solution:
Dat we weer zo spoedig mogelijk weer folders in de bus krijgen.
user-52113 on 07 June 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post
Al een week of 4 hebben wij geen folders ontvangen, dit is in het verleden al meer gebeurt.
Wij willen graag weer ons folderpakket ontvangen.
Dat we weer zo spoedig mogelijk weer folders in de bus krijgen.
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw reactie over een tekortkoming in de drukwerkverspreiding van Netwerk VSP.
Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben daarom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, inmiddels geïnformeerd. Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.
Graag maken wij van deze gelegenheid gebruik om u te attenderen op de website www.foldervandeweek.nl. Via deze website kunt u zich aanmelden voor een wekelijks onderzoek waarbij u aan kunt geven of u ons pakket met drukwerk ontvangen heeft.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Proostwetering 41 • 3543 AC Utrecht
Postbus 9733 • 3506 GS Utrecht
www.netwerkvsp.nl