Complaint: folderpakket niet ontvangen sinds mei

user-61617 on 22 September 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Reeds meerdere malen hebben wij bij u de klacht neergelegd dat wij geen folderpakketten ontvangen sinds mei. Helaas meent u zomaar aan deze klachten de status opgelost met een smilley to te kennen?!?
Wie houdt u nu voor de gek. Bovendien wordt er bij de oplossing ook nog gezegd dat er contact is geweest met de melder??
Dat is pertinent niet waar en het is mijns inziens pas opgelost als wij de folderpakketten WEL ontvangen NIET als u zomaar aan de klacht een smilley hangt! Hierbij geeft het mij wel te denken hoe de andere smillleys in werkelijkheid zijn opgelost (kortom een wassen neus deze klacht.nl tot nu toe)

Gewenste oplossing

Graag contact met een idee voor een oplossing.
Bovendien lijkt het mij eerlijker als de melder de smilley toekent, omdat deze van mening is dat de klacht opgelost is

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Uit onderzoek blijkt dat de betreffende bezorger inmiddels is vervangen.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice

All complaints of