Complaint: folders

user-124846 on 31 August 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

LS
Ik weet niet of ik goed zit met mijn klacht maar het gaat over geplastificeerde folders die wij ontvangen op de postcode 3011 RS misschien moet ik bij een ander zijn maar ik wilde even doorgeven dat wij in ieder geval 2 x per week de zelfde folders ontvangen ook wel eens 3 x ik vind dat erg vervelend als ik bij de verkeerde mijn klacht hebt ingediend bied ik mijn excuses aan en anders hoop ik dat het opgelost kan worden.
BVD Mevr.R de Vlaam

Desired solution:

Als ik het pakket 1 x in de week ontvang

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie over een tekortkoming in de drukwerkverspreiding van Netwerk VSP.

Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben daarom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, inmiddels geïnformeerd.

Graag zouden wij de wijkcodes welke gedrukt staan op de sealpakketten van u ontvangen. Wij kunnen dan de bezorger welke verkeerd bezorgd attenderen op de dubbele verspreiding.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice

All complaints of