Complaint: Folders dubbel bezorgen

user-49613 on 02 October 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De afgelopen 3 maanden worden er telkens wekelijks dubbele pakken folders bezorgt in de hele straat. Na verschillende klachten hierover door mij en medebewoners van onze straat hebben ze daar nog steeds het probleem niet opgelost!

Desired solution:

1 pakket is meer dan voldoende

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik vind het een erg lage streek om deze klacht op de bezorger af te schuiven van NetwerkVSP, dit terwijl hun eigen mensen de problemen nooit hebben doorgegeven. "Marjolein de Roos Zoals ik kan zien is u melding wel in ons klachtensysteem terecht gekomen, helaas is een juist vervolg nagelaten waardoor uw klacht niet opgelost werd." Ook de bezorgerscoördinator heeft mij persoonlijk gebeld over dit probleem en bevestigd dat er nooit eerder een melding over is doorgekomen bij hem. Verder werkt de klachtenservice wel zo langs elkaar heen, dat er nu weer een brief is gestuurd waarin ik even alle gegevens moet doorgeven die al weken bekend zijn inmiddels en ook nog wat Code`s hebben ze nodig, Ja of ze die ondertussen al niet hebben :-) Nee ik noem dit niet bepaalt een oplossing, een klantenservice die mij bevestigd dat het is opgelost en er even vrolijk weer weken aan een stuk dubbele folders in de bus vliegen. Waarna de boel wordt afgeschoven op de bezorger vind ik erg laag bij de grond van NetwerkVSP. Kom eerlijk uit voor je eigen problemen, maar schuif ze niet af op een ander. Met vriendelijke groet, Arno Janssen

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben de bezorger in de omgeving een stratenlijst toegestuurd. Uiteraard behoudt deze omgeving de extra aandacht van onze bezorgerscoördinator.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice

All complaints of