Complaint: Folderverspreiding van netwerk vsp

user-164808 on 02 March 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gedurende al een aantal weken krijgen wij 2 x het zelfde pakket folders bezorgd door 2 verschillende bezorgers.Zijn er soms 2 bezorgers die dezelfde wijk hebben?

Desired solution:

We willen wel graag de folders ontvangen, maar niet 2 maal dezelfde folders op dezelfde dag.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from Netwerk vsp

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie over een tekortkoming in de drukwerkverspreiding van Netwerk VSP. Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben daarom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, inmiddels geïnformeerd. Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP. Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice. Er lopen waarschijnlijk 2 bezorgers in uw wijk. Op het plastic van het folderpakket staat een code waarmee wij de bezorger die verkeerd loopt kunnen achterhalen. Deze codes ontvangen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Consumentenservice

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie over een tekortkoming in de drukwerkverspreiding van Netwerk VSP.

Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben daarom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, inmiddels geïnformeerd. Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website https://www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Er lopen waarschijnlijk 2 bezorgers in uw wijk. Op het plastic van het folderpakket staat een code waarmee wij de bezorger die verkeerd loopt kunnen achterhalen. Deze codes ontvangen wij graag van u.

Met vriendelijke groet,

Consumentenservice

All complaints of