Complaint: geen folderbezorging

user-65174 on 22 February 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik krijg al 2 jaar de ene week wel en dan weer 3 weken niks, geen folders van netwerk vsp.
al zo vaak,wel 30 klachten ingediend en het kan t bedrijf niks schelen.
ik wordt er zo schijtziek van en heb er echt genoeg van!
al vaker op klachtensites dit verhaal neergezet en dan komt vsp met een standaard brief,die ik al 7x in mn brievenbus heb gekregen.

Desired solution:

dat t bedrijf mij gewoon elke week de folders bezorgt van maandag tot woensdag zoals in de regels staat en iemand daadwerkelijk aannemen die t ook daadwerkelijk bezorgt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw melding. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen maar dit is helaas niet gelukt.

Wij betreuren het zeer dat de folderbezorging op uw adres zo slecht verloopt. De bezorgerscoördinator zal in uw wijk extra controles gaan uitvoeren om te zorgen dat de folders goed worden bezorgd. Wij hopen dat wij hiermee het probleem hebben opgelost.

Mocht u toch weer niet de folders ontvangen, dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,
Consumentenservice

All complaints of