Complaint: Geen folderpakket ontvangen

user-126990 on 08 October 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In de week van eind september heb ik gemeld dat ik geen folderpakket heb ontvangen. Vorig weekend lag er weer een pakket in de bus.
Echter deze week niet! Wanneer ik meld geen pakket te hebben ontvangen, krijg ik er wel één die week, maar dat is maar éénmalig.

Desired solution:

Wekelijks weer een folderpakket in de brievenbus

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de klacht niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op maandag, dinsdag met een eventuele uitloop naar woensdag bezorgen. U kunt uw klachtmelding vanaf de donderdag na verspreiding bij ons indienen.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice

All complaints of