Complaint: Geen folders

user-54367 on 30 June 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik krijg geen folderpakket en klaag nu al maanden bij Netwerk VSP. Ik weet wie ze rondbrengt en zie dat de folders gewoon worden weggegooid. Dit heb ik al diverse malen gemeld. Dan krijg ik ze één maal en dan stopt het weer. Ik heb niet de indruk dat er veel aan gedaan wordt.

Desired solution:

Een andere bezorger. Bedrijven betalen hiervoor en de folders worden gewoon weggegooid. En dat elke week!!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Responded on 04 July 2011 at 06:45

Ik heb het desbetreffende tel.nr. gebeld, maar dat heb ik hiervoor ook al zo vaak gedaan, zonder resultaat. Dus nu maar even afwachten of er nu wel iets aan gedaan wordt.
Ik vind dit niet echt een klachtoplossing!

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Netwerk VSP

All complaints of