Complaint: Geen reclame

user-175150 on 26 April 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Netwerk vsp to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer,

Bedankt voor uw melding en uw eerdere melding van afgelopen week.

Wij betreuren het feit dat ondanks uw eerdere meldingen de bezorging nog steeds slecht verloopt. Wij zullen ons best doen er voor te zorgen dat u ons folderpakket weer gaat ontvangen. Om dit te controleren zullen wij deze week telefonisch contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,
Consumentenservice

All complaints of