Complaint: gesielde folders

user-156573 on 28 January 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik krijg nu al minstens 3 weken geen folders (zoals, kruitvat, hoogvliet, bolkker, aldi enz) nu heb ik al mijn klacht op 22e gemeld via de telefoon en ik krijg nu nog geen folders! ik woon op binkhorst 122 2402mc alphen a/d rijn en wat ik nu wel heel raar vindt is dat de overkant van mij zoals de nummers 109 enz wel de folders krijgen en wij niet want mijn buuren krijgen ze ook niet.

Desired solution:

wij willen gewoon de folders in de brievenbus hebben en ik vindt het wel zo netjes dat ik uitleg krijg waarom we ze niet krijgen en dat we ze als nog krijgen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - er is nog niks opgelost ik krijg nog steets geen folders, ik hoor alleen maar we zullen de cordinator de probleem melden

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben het bericht ontvangen dat, ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van reclamedrukwerk nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet,

Consumentenservice

All complaints of