Offered solution:
Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket niet hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in de brievenbus krijgt.
Alle folders online!
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet of smartphone. Daar vind u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.
Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via Spotta.nl/klantenservice.
Veel voordeel!
Met vriendelijke groet,
Géke van der Hoeven
Medewerker Klantenservice
klantenservice@spotta.nl
Spotta is een initiatief van Netwerk VSP
Proostwetering 41 • 3543 AC Utrecht
Postbus 9733 • 3506 GS Utrecht
www.spotta.nl/klantenservice