Complaint: klacht voor folders

user-42653 on 03 March 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw melding. Graag vernemen wij uw postcode en huisnummer zodat wij de melding in behandeling kunnen nemen.

Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij zullen daarom zodra wij uw gegevens hebben ontvangen de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, informeren. Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.

Graag maken wij van deze gelegenheid gebruik om u te attenderen op de website www.foldervandeweek.nl. Via deze website kunt u zich aanmelden voor een wekelijks onderzoek waarbij u aan kunt geven of u ons pakket met drukwerk ontvangen heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice

All complaints of