Complaint: Late bezorging

user-97651 on 18 April 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De laatste tijd worden de folders in folie pas op woensdagmiddag bezorgd. Aangezien verschillende van die folders tot zondag geldig zijn en ik op woensdagochtend graag naar de stad ga omdat mijn kind dan wat langer op school zit, heb ik er dan niet veel meer aan. Voorheen hadden we ze vaak al op maandag of soms zelfs op zaterdag, wat ik heel fijn vond.
Vandaag waren ze trouwens ook nog drijfnat, waardoor ik de helft ongelezen moest weggooien omdat ze te vies waren om aan te pakken. Vervelend voor de bezorger dat die nat werd, maar zo heb ik ook weinig aan de folders…

Desired solution:

Weer als voorheen eerder bezorgen. Ik meen ook dat de regel is dat het uiterlijk op dinsdag verspreid moest zijn?!

Wat betreft de volgende vraag heb ik nog geen mening over Netwerk VSP. Of ze vriendelijk zijn en mijn probleem oplossen moet ik nog afwachten. En hoe snel ze dat doen weet ik ook niet. Als de snelheid over het bezorgen gaat, dan is die ene ster genoeg... :o)

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedemiddag heer/mevrouw Nemansky,

Wij hebben de bezorger aangesproken.
Deze heeft beloofd extra zijn best te doen om het binnen de gestelde dagen te bezorgen.

Mocht dit toch weer verkeerd gaan, dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet, Afdeling Klantenservice

All complaints of