Complaint: netwerkvsp

user-130546 on 28 September 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

na vele klachten over de slechte bezorging, al weken NIETS ontvangen en steeds gemeld en tot heden weer niets gezien.
Nu weer boekjes van het PRIJZENCIRCUS van V&D, de dolle dwazen dagen van de BIJENKORF + de rest van de folders die wij op postcode 5211 moesten ontvangen !!
Volgens mij kunnen wij het beste reclameren bij de betreffende firma’s. Die geven opslot van rekening hun geld er aan uit !!! WAT NU ?

Desired solution:

Heb er niets aan om jullie iedere keer maar te bellen op mijn kosten, waar veel wordt beloofd en niets helpt !!!!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben het bericht ontvangen dat, ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van reclamedrukwerk nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice

All complaints of