My complaint:
Netwerk vsp heeft al een maand geen folders bezorgd. Na herhaaldelijk aangeven via de mail waar ik geen reactie opkreeg terwijl dat wel via de autmatische reply was gemeld heb ik moeten bellen voor 10 cent per minuut. Er werd gemeld op het bandje dat de bezorgdagen waren op maandag en dinsdag met een uitloop woensdag. Die uitloop is het altijd want als het bezorgd wordt dan is dat altijd op woensdagavond. Er werd mij vertelt dat er contact is opgenomen met de coordinator en de betreffende persoon is erop aangesproken. Blijkbaar werkt dat heel goed aangezien ik weer niks heb ontvangen. Ik loop dus alle aanbiedingen mis en ben er erg boos onder. Ik moest ook maar begrijpen dat degene die bezorgd nog sporten heeft etc. De mw was zelf al geirriteerd toen ik mijn klacht indiende en ik moest maar volledige begrip hebben. Tuurlijk begrijp ik dat maar als mijn ouder die in hetzelfde dorp wonen het op zondag krijgen en ik altijd op woensdagavond raak ik wel wat boos. Daarnaast heeft het mij ook geld gekost en niks opgeleverd. Het gaat mij niet over het geld maar wel over de slechte service en dat je neit gehoord wordt. Gelukkig weet ik wat er nog in de folderpakketten zit dus ik ga de betreffende bedrijven ook aanschrijven in de hoop dat zij er iet mee doen.
Desired solution:
Dat ze de folderpakket bezorgen en uiterlijk op maandag aangezien veel aanbiedingen op dinsdag in gaan