My complaint:
Sinds een week of 3 / 4 ontvangen wij niet meer de wekelijks reclame drukwerk.
Wat is hier de reden van?
Desired solution:
Ik be.n tevreden als de wekelijkse reclame weer in mijn brievenbus beland
user-168546 on 21 March 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post
Sinds een week of 3 / 4 ontvangen wij niet meer de wekelijks reclame drukwerk.
Wat is hier de reden van?
Ik be.n tevreden als de wekelijkse reclame weer in mijn brievenbus beland
Message from from Klacht.nl
11 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp
Message from from Klacht.nl
11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp
Message from from Klacht.nl
11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw reactie over een tekortkoming in de drukwerkverspreiding van Netwerk VSP.
Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben daarom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, inmiddels geïnformeerd. Deze zal gaan onderzoeken wat de reden is dat u het folderpakket niet ontvangt. Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.
Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Consumentenservice