My complaint:
Omstreeks 13 april jl. heb ik een klacht ingediend omtrent de zeer slechte bezorging van de folderpakketten op mijn huisadres Vlierstraat 18 A, 2871 RR Schoonhoven. Op 13 april ontving ik een automatisch verzonden e-mail dat mijn klacht in behandeling wordt genomen en dat ik een reactie zou ontvangen. De klachtafhandeling is van dezelfde waardeloze kwaliteit als de bezorging. Tot heden totaal niets van Netwerk VSP vernomen. Dit is geen “net werk”. Als aan de ene kant van de straat de folders wel bezorgd worden, dan is het toch logisch dat de overkant van dezelfde straat ook de folders ontvangt. Of denk ik nu te simpel. Voor het bezorgen van folders is geen universitaire opleiding gewenst????
Desired solution:
Ik verlang minimaal een persoonlijke e-mail te ontvangen met daarin een telefoonnummer (geen 0900 nummer)van de regio manager voor de gemeente Schoonhoven. Ten overvloede deel ik mede dat mijn e-mail adres luidt: rienkkamer87@gmail.com. En daarnaast natuurlijk met ingang van volgende week en daarna iedere keer de folders.