Complaint: reclame bezorging

user-50851 on 26 May 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds ca 3 weken niet het gebruikelijke pakket reclame ontvangen.Klacht reeds gemeld bij Netwerk VSP via helpdesk telefoon en Email,echter geen reactievan VSP en deze week weer niet ontvangen.Ik denk dat ik Kruidvat en de andere
ketens maar eens benader.

Desired solution:

Weer de gebruikelijke reclame ontvangen

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Het is om moedeloos van te worden.Er wordt beweert dat de Regiomanager het heeft opgelost.Ik weet niet wat hij heeft opgelost,maar ons probleem niet.Al 4 weken geen reclame in dit deel van de Gen.Krayenhoffstraat.Gisteravond wel in het begin van onze straat t.w op nr 13b.v. Maar van af nr 71 niet!!!Is dat nu zo moeilijk op te lossen

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).

All complaints of