Complaint: Steeds te late of zelfs geen bezorging

user-170382 on 29 March 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik krijg al vanaf het begin dat ik hier woon, (januari 2012), regelmatig geen of veel te laat bezorgde folders. Folders horen op maandag uiterlijk dinsdag bezorgd te worden, zoals ik altijd ook gewend ben geweest. Dit ook i.v.m. dagacties en artikelen die snel uitverkocht zijn bij goede aanbiedingen. Deze mis ik nu regelmatig. ik vind het fijn om de folders te lezen, dan om allerlei websites te bezoeken en daar mijn folders te lezen. mijn folders worden meestal pas op woensdag bezorgd, en nu al 2 weken op rij helemaal niet!!! Ik vind dit erg jammer. Ik heb eerder (afgelopen zomer) een klacht ingediend bij netwerk SVP en dit gemeld. Zij meldde mij dat ik pas een klacht kon indienen, als ik op donderdag nog geen folders had ontvangen. Ik vind dit zelf erg raar, omdat het de folders van die week betreft. Ik mis zo dus alle goede aanbiedingen die op zijn tegen de tijd dat ik in de winkel kom door het te laat ontvangen van folders. De winkelketens geven ook aan dit erg vervelend te vinden, omdat zij wel een hoop geld betalen om te folders te laten bezorgen.

Desired solution:

Folders die gewoon elke week bezorgd worden en op tijd. vóór dinsdag middag in ieder geval. Iedereen krijgt deze op maandag uiterlijk dinsdag die ik ken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie over een tekortkoming in de drukwerkverspreiding van Netwerk VSP.

Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben daarom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, inmiddels geïnformeerd. Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.

Overigens zijn onze bezorgdagen teruggebracht naar de maandag en dinsdag. U hoort inderdaad de folders vóór woensdag te hebben ontvangen.
Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Consumentenservice

All complaints of