Complaint: stelselmatig niet ontvangen

user-190580 on 25 July 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij ontvangen in de postcodebuurt regelmatig niet de folderpakketten,omdat deze gewoonweg door de bezorgertjes worden gedeponeerd in de papierbakken.
Het gaat hierbij om zeer jeugdige bezorgertjes van veelal Marokkaanse afkomst.

Desired solution:

Betere selectering van personeel bij aanname.Ontslag van de huidige bezorgers,omdat dit stelselmatig voorkomt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Johan,

Helaas was u telefonisch niet bereikbaar en wij hebben per e-mail nog geen antwoord van u mogen ontvangen. Hierin word gevraagd naar een huisnummer zodat wij de klacht in kunnen voeren in ons systeem. Zou u met ons contact op kunnen nemen op: callcenter@netwerkvsp.nl of 0900-8774636. Met vriendelijke groet, Consumenten Service.

All complaints of