Complaint: tot vervelens toe

user-182442 on 10 June 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

krijg alles 3 maal dubbel

Vind een keer al vaak vervelend want meestal lees ik het niet eens.
Maar dat de bezorgers niets anders te doen hebben dan mij 2 maal op een dag hetzelfde in te gooien en de dag erop nog eens vind ik schandalig.
En daar krijgen ze ook nog voor betaald terwijl ze een hele wijk moeten lopen.
Gewoon te lui dus dumpen ze het bij de eerste de beste ben geen papiercontainer 🙁 kan hier echt boos om worden.

En dan komen ze op het eind van het jaar aanbellen en willen ze fooi echt niet.

Desired solution:

Ze moeten wat vaken steekproefgewijs controleren en de bezorgers als ze dit zien minderen in hun loon en als ze dit vaker doen ontslaan.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken maar dit is helaas niet gelukt.

In uw melding verteld u dat u de Trompetter, het Parelnieuws, en de reclame niet ontvangen. Helaas kunnen wij uw melding niet in behandeling nemen, omdat Netwerk VSP niet verantwoordelijk is voor de verspreiding van deze weekbladen en de losse folders.

Netwerk VSP is verantwoordelijk voor het ingesealde folderpakket met de folders van o.a. Aldi, Praxis, Kruidvat, Bart Smit, Wibra, Hema, Xenos, en Zeeman. Mocht u een bezorgklacht hebben over dit folderpakket dan vernemen wij dat graag. U kunt ons bereiken op het telefoonnummer 0900 877 46 36 of via www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Consumentenservice Netwerk VSP

All complaints of