Complaint: Voor de 4e week achter elkaar geen folderbezorging door Netwerk VSP

user-18869 on 19 December 2010 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Evenals in de vorige 3 weken: de weken 47, 48 en 49 ook in week 50 weer een geen folders. Netwerk VSP dit is al weer de 4e week achter elkaar dat er niet wordt bezorgd in mijn wijk!!! Volgens jullie reactie in de oplossing van eerder klachten is de bezorger steeds op het niet bezorgen aangesproken, maar heeft hier duidelijk geen boodschap aan (zie hier onder voor de door mij ingediende klachten). In nog geen 2 maanden hebben jullie, volgens jullie eigen commentaar, de bezorger dus 3* aangesproken. In de laatste 2 weken zelfs elke week. Moeten jullie niet eens wat harder gaan praten? Want het aanspreken van Netwerk VSP lijkt niet echt gehoord te worden. Klachten tot op heden: Klachtnummer: 58582 Ingediend op: 29-10-2010 Klacht was: na maanden geen bezorging 4 weken bezorging en daarna weer gestopt Oplossing : De bezorger is hierop aangesproken, de bezorger gaat er in het vervolg op letten Klachtnummer: 63906 Ingediend op: 06-12-2010 Klacht was: week 47 en 48 geen bezorging Oplossing : De bezorger is hier op aangesproken, en gaat hier op letten Klachtnummer: 64584 Ingedient op: 08-12-2010 Klacht was in week 47, 48 en 49 geen bezorging Oplossing: De bezorger is hierop aangesproken, en zou hier in het vervolg rekening mee houden

Gewenste oplossing

Geef niet alleen het standaard antwoord “de bezorger is er op aangesproken en zal er in het vervolg op letten” Want het resultaat daarvan lijkt me wel duidelijke: 0,0
Zorg gewoon dat er folders worden bezorgd

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Opgelost, nieuwe bezorger.

All complaints of