Complaint: weer geen reclame ontvangen

user-172359 on 15 April 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben het bericht ontvangen dat, ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van reclamedrukwerk nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen.

Vanaf nu hoeft u geen folder meer te missen!
Blader met een kopje koffie op uw gemak, wanneer u dat wilt door alle folders. Bent u op zoek naar een bepaalde aanbieding? U kunt snel en makkelijk binnen meerdere folders tegelijk zoeken of op categorie of winkelnaam. Aan de hand van uw postcode, worden de folders van winkels bij u in de buurt als eerste getoond. U kunt direct zien waar u de aanbieding kunt kopen: www.folders.nl bevat namelijk winkelinformatie, waaronder de adressen en openingstijden, van meer dan 50.000 winkels in Nederland. Daarnaast kunt u uw eigen digitale folderpakket samenstellen en voortaan al uw favoriete folders overzichtelijk per e-mail ontvangen zodat u geen aanbieding meer mist!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice

Proostwetering 41 • 3543 AC Utrecht
Postbus 9733 • 3506 GS Utrecht
www.netwerkvsp.nl

All complaints of