Complaint: 100% garantie regeling eigenlijk GEEN GARANTIE

user-139993 on 06 November 2012 about NHA Thuisstudies in category Opleiding

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Allereerst heb ik dagen gestopt in het zoeken naar de voordeligste opleiding voor mij.
Toen het NHA mij erop attent had gemaakt, dat zij 100% garantie regeling treffen wanneer de toekomstige cursist erachter komt dat de zelfde studie goedkoper wordt aangeboden krijg je het DUBBELE ik herhaal DUBBELE terug. Dit is natuurlijk een leuk opzetje, als ze de belofte ook nakomen.
Toen ik keek bij het Laudius boden zij de zelfde cursus voor 20 euro goedkoper aan, wat natuurlijk dan wordt verdubbelt bij het NHA naar 40 euro. Je begrijp natuurlijk nu wel dat je voor 40 euro een leuk paar schoenen kan kopen of een leuk avondje uit.

Toen ik het NHA belde om te vragen hoe die regeling in z’n werk gaat, kwamen zij INEENS met de oplossing dat zij mij 25 euro kunnen matsen waardoor het lesgeld goedkoper uitkomt met 5 euro. O en ook 25 euro inschrijfgeld die ik niet hoef te betalen bij me volgende inschrijving.. maar jongens IK HOEF NIET NOG EEN CURSUS TE VOLGEN.
Oftewel je wordt benadeeld waar je bij staat. Een eerlijke burger zal ook nooit eens beloond worden.
Na een heel lang telefoongesprek te hebben gehad met het NHA (goed lopend financieel bedrijf) bleven zij dus toch bij hun standpunt. (maar hun standpunt is niet in lijn met hun belofte). Dus nog een tip ga geen rechten studeren bij het NHA want ze kunnen zelf nog niet eens aan regeltjes houden dus laat staan het wel leren aan toekomstige rechters.

Mij gaat het niet om de 15 euro, maar wel om mijn gelijk, die zij niet willen geven want zij denken zo een goede regeling te hebben getroffen. Oftewel 10 goede reden om het NHA te kiezen zijn er GEEN 10 maar 9. Nog een fout op de website.

De gouden tip voor iedereen die ergens anders de cursus/ opleiding goedkoper ziet NIET BELLEN en vooral opgeven en achteraf een belletje plegen, hierdoor krijg je wel je beloofde bedrag terug en wordt je dus NIET benadeeld. Het is toch erg dat zo’n organisatie mensen drijven naar Oneerlijkheid en SLUW heid, of de wereld nog niet genoeg misdadigers heeft. We kunnen ze wel nageven dat ze dit als gratis les willen meegeven hoe je later zaken moet doen, helaas sluit dit niet aan op mijn Normen en Waarden.

Tot slot, ik had gehoopt op een betere samenwerking met de service en marketing afdeling, helaas is dit niet het geval.

Dus denk eraan.. DENK SLUW en niet EERLIJK zo bereik je de top! dat moet de slagzin zijn op de NHA website.

Desired solution:

Ik ben tevreden als ze mij gelijk geven en niet continue zeggen dat ze mij begrijpen want dat doen ze niet.
Ze zijn zo voordelig voor studenten, weten ze ook de studentenloon? Mensen leven van 15 euro in de week. Ze zouden toch beter research moeten doen naar hun target group en geen beloftes op internet zetten die ze niet nakomen.
Nogmaals het was een betere service geweest als ze zich ook aan hun actie voorwaarden zouden hebben gehouden. Mij gaat het meer om de tip die ik wil meegeven aan toekomstige cursisten aan het NHA.

Een welgemeend excuses van het Marketing bureau en van de opdrachtgever zou ik wel op z'n plaats vinden. en mijn welverdiende geld terug namelijk 15 euro.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NHA Thuisstudies

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NHA Thuisstudies

NHA Thuisstudies

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

13-11-2012 heeft onze klantenservice telefonisch contact gehad met deze cursist. Aanbod doorgesproken en cursist is hiermee akkoord gegaan.

All complaints of