Complaint: Docente en service medewerksters

user-155900 on 25 January 2013 about NHA Thuisstudies in category klachtmelden, Opleiding

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 2x een mail gestuurd met een vraag geen antwoord. Ik heb nu een docente die voor een deel mijn huiswerk nakijkt dan van de 8 documenten er 2 terugstuurt met de mededeling dat dit niet voldoende is. NHA gemaild, daarna gebeld hoe dit kan, zou uitgezocht worden 1 week verder weet nog niets. Weer een mail gestuurd krijg als antwoord in behandeling. Kortom ik word niet serieus genomen. Andere cursisten die ik van de praktijkdagen ken zelfde probleem. Ik vind het jammer dat ik bij het NHA begonnen ben. Zeer ontevreden.

Desired solution:

Ik wil binnen 2 dagen antwoord wat het probleem is van de docente. Serieus genomen worden bij een vraag en niet met een kluitje in het riet gestuurd worden door service medewerksters.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NHA Thuisstudies about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to NHA Thuisstudies to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NHA Thuisstudies

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NHA Thuisstudies

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NHA Thuisstudies posted

NHA Thuisstudies

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

4-2-2013 is er contact geweest via onze klantenservice. Situatie nogmaals besproken met cursist en klacht naar wens opgelost.

All complaints of