My complaint:
Ik heb de 2 cursussen besteld om op het werk beter uit de voeten te kunnen met deze programma’s. Dit zou wel door de baas vergoed worden. Toen de cursussen binnenkwamen bleek mijn baas daar eigenlijk aan te willen meedoen. Toen ik uiteindelijk besloot de cursussen dan maar terug te sturen was de officiële termijn al verstreken. Ik heb de pakketten toch, aangetekend, teruggestuurd. Ik vergat daarbij een officiële opzeggingsbrief toe te voegen, echter is er duidelijk over gebeld en gemaild geweest dat ik het wou opzeggen. Uiteindelijk heb ik die brief verstuurd. Echter bleek dat ze gewoon doorrekenen, zelf toen de pakketten er al lagen en na al het contact daarover.
Om te laten zien dat ik eerst een fout heb gemaakt, heb ik de termijn betaald tot de datum dat ik de pakketten teruggestuurd heb. Nu eisen ze alsnog van mij dat ik alle termijnen daarna ook nog betaal. Dit terwijl ik allang geen cursus meer had liggen. Trouwens is de tablet ook nooit verstuurd.
Dit was mijn laatste mail die ik verstuurd heb :
Goedemorgen nogmaals mevr. Grubben,
Om te bewijzen dat we bereidt zijn te betalen heb ik de 1e termijn rekeningen betaald.
Het ging hierbij om 2 x 66,40 euro.
De 2e termijn rekeningen zijn pas 13 mei binnengekomen en aangezien de pakketten al 3 mei in jullie bezit waren heb ik die niet betaald.
Als u hiermee tevreden bent dan hoor ik het graag.
We kunnen dit dan als afgewerkt beschouwen.
Met vriendelijke groet,
N. Roegiest / E. Koke
De reactie van Mevr. Gruben was een mail zonder tekst en 2 rekeningen. zie bijgevoegde bestanden
Desired solution:
Ik ben tevreden met wat ik tot nu toe heb betaald aan NHA, nl. 2 keer 66,40 euro. Als dit geaccepteerd wordt dan vind ik het goed.