Complaint: Ik moet elke keer bellen voor nieuw materiaal en krijg het vervolgens niet opgestuurd

user-199952 on 19 September 2013 about NHA Thuisstudies in category Opleiding

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mijn cursus volledig betaald, maar ik heb niet al het lesmateriaal ontvangen. Dit zou vernieuwd worden. Ik krijg elke keer maar een paar lessen, zodat ik niet voldoende vooruit kan. Vorige week weer gebeld voor nieuw materiaal, maar ik krijg het maar niet opgestuurd. Ik ben bij les 20 en heb al 3 keer moeten bellen voor materiaal. NHA Klantenservice is stug en star en denkt absoluut niet mee. Daarnaast heb ik nog geen cursus timemanagement ontvangen en is de tablet van inferieure kwaliteit.

Desired solution:

Resterende materiaal van de cursus wil ik ontvangen, evenals de cursus timemanagement.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NHA Thuisstudies about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NHA Thuisstudies

Message from NHA Thuisstudies

11 years ago - klacht voorgelegd aan eindverantwoordelijke afdeling. Reactie wordt op korte termijn verwacht.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by NHA Thuisstudies

NHA Thuisstudies

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De cursist is per brief door de eindverantwoordelijke geïnformeerd over de mogelijkheden van verzending.

All complaints of