Complaint: Klacht tablet + cursus timemanagement actie NHA bij ingeschreven cursus

user-197789 on 07 September 2013 about NHA Thuisstudies in category Opleiding

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na veel ellende heb ik totaal zes tablets ontvangen sinds januari 2013. Het servicebedrijf zou na de vier eerdere slechte exemplaren de volgende tablet 100% uittesten. Ik heb daarna dus twee keer een volgens het servicebedrijf 100% goed werkende en geteste tablet ontvangen die ook niet werkten.
De klacht is vaak dat het opstartproces niet goed doorlopen wordt en vastloopt. Loopt het opstartproces wel goed af dan is de tablet niet uit de lock functie te krijgen.
Er blijkt ook een verouderd stuurprogramma in te zitten. Dat is uit de correspondentie ook duidelijk.

Desired solution:

Men biedt de tablet met de cursus timemanagement aan in de advertentie waarin staat dat de vervangende waarde 250 euro is.
Mijn schade is dus 250 euro.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NHA Thuisstudies about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NHA Thuisstudies

Message from NHA Thuisstudies

11 years ago - klacht in behandeling genomen door eindverantwoordelijke. reactie op korte termijn verwacht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NHA Thuisstudies

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NHA Thuisstudies posted

Responded on 24 September 2013 at 15:28

Het bedrijf NHA kan geen goed werkende tablet leveren en wijst bij het alweer niet functioneren altijd richting het servicebedrijf via de garantie.
Ook nu dus weer in de brief van 14 september 2013.
In deze brief staat ook dat ik geen reductie krijg op het studiegeld en ook geen ander geschenk.
Het verleden heeft al bewezen dat dit niet gaat werken.
Een slechte tablet, wat doe je daaraan als servicebedrijf? Daar kun je geen garantie op geven. NHA is verantwoordelijk voor het gekozen product en gaat zeker niet over op een andere degelijke tablet van een topmerk dus deze klacht blijft van kracht.
Zolang ik geen goed product of een redelijke schadevergoeding heb ontvangen blijft deze klacht van kracht.
Ik kan de cursus timemanagement na negen maanden nog steeds niet volgen en heb dus ook geen goed werkende tablet zoals deze volgens de aanbieding nog steeds geldt voor nieuwe cursisten.
Mensen trap er niet in. Ga naar de LOI of zo en ontvang een Samsung tablet die wel werkt. Bespaar je deze ellende waardoor je machteloos staat en je klacht niet serieus door de NHA behandeld wordt!
Volgens mij komt er in deze zaak nooit een goede oplossing.
Het NHA heeft deze klacht gewijzigd in opgelost. Wat heb je hieraan als de klacht totaal niet is opgelost? Er wordt ook totaal niets meer aan gedaan door deze site. Belachelijk toch?
Ik zit met een kapotte tablet, kan de cursus niet volgen en er wordt totaal niets aan gedaan. Dit is gewoon Nederland 2013.

NHA Thuisstudies

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

cursist is op 14-9-2013 door hoofd operations per brief geïnformeerd over garantie.

All complaints of