Complaint: Misleiding, onduidelijkheid, slechte informatie.

user-202529 on 02 October 2013 about NHA Thuisstudies in category Opleiding

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onlangs heb ik mij bij de Nationale Handels Academie “NHA” ingeschreven voor de Cursus Massage. De inschrijving is door de NHA bevestigd en mij de lessen toegestuurd.
Aan het einde van de cursus die ik volbracht heb met een gemiddeld cijfer van 9 heb ik een getuigschrift aangevraagd. Dit getuigschrift is voorzien van een logo van “Hobby Academie” en niet van de Nationale Handels Academie. Ik heb géén correspondentie ontvangen dat Hobby Academie een onderdeel van de NHA is. Als ik dit vooraf had geweten had ik nooit gekozen voor deze cursus en was ik direct gestart met een deugdelijke opleiding die wel door het Ministerie van Onderwijs goedgekeurd is. Cursussen van de NHA wel maar van de Hobby Academie niet. Ik heb nu een verlies van een half jaar studie (24 lessen) en ongewenste uitgaven van € 249.00 .

Desired solution:

Ik wil een deugdelijk Getuigschrift van de NHA of terugbetaling van de ongewenste gemaakte uitgaven.
De excuus van de NHA dat ik kennis had opgedaan is te verwaarlozen. Deze kennis had ik ook opgedaan als ik een door het Ministerie van Onderwijs goedgekeurde cursus had gevold.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to NHA Thuisstudies about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by NHA Thuisstudies

Message from NHA Thuisstudies

10 years ago - klacht bij eindverantwoordelijke ingedient. Een inhoudelijke reactie wordt op korte termijn verwacht

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by NHA Thuisstudies

NHA Thuisstudies

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

door de eindverantwoordelijke is op 10-10 schriftelijk inhoudelijk gereageerd op de klacht over het getuigschrift.

All complaints of