Complaint: Modelspoorbouw

user-158288 on 05 February 2013 about NHA Thuisstudies in category Opleiding

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zit al vrij lang bij NHA en krijg normaal het pakket modelspoorbouw op tijd, nu is het zo dat ik de laatste jaren er achtr aan moet gaan waar het blijft, de ene keer word het gewoon zonder een melding overgeslagen, de andere keer zeggen ze (telefonische) je krijg het maar 1x per half jaar de andere keer zeggen ze computer fout, 1 ik zou dit elke maand krijgen en 2 een computer maak geen fout is de mens die hem bediend, ik wil dat NHA zijn beloofte na komt en het pakket rond de 18e verstuurd dan heb ik hem voor de 25e binnen want dit waren de afspraken, en er was mij ook verteld dat de 18e pakket klaar stond voor de verzending

Desired solution:

Dat ze de belofte na komen van wat ze zeggen dus het pakket rond de 18e versturen stuur als bijlage een mail mee de zoveelste die naar ze gegaan is en waar ik weer geen antwoord op krijg

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NHA Thuisstudies about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to NHA Thuisstudies to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NHA Thuisstudies

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NHA Thuisstudies

Comment by poster of the complaint

11 years ago - is afwachten of het opgelost is van NHA zij beloven veel als ik het moet geloven zou deze maand alles weer normaal lopen, heb mijn twijfels

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NHA Thuisstudies posted

NHA Thuisstudies

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Na telefonisch contact met onze klantenservice op 6-2-2013 de klacht naar tevredenheid van cursist opgelost.

All complaints of