My complaint:
Ik heb enkele maanden geleden een cursus begonnen bij NHA. Niks bijzonders, gewoon voor mezelf. Er werd bij deze cursus een tablet aangeboden. Na enkele weken nog steeds geen tablet dus ik ben maar eens gaan vragen. Wat ook was is dat ik een herinnering kreeg voor het eerste bedrag. Vreemd, want dat was allang afgeschreven. Ik dacht dat het misschien gekruist was, dus ik liet het er even bij. Maar nee, weer een herinnering en NOG geen tablet. Dan maar eens gaan mailen. Ze hadden het bedrag niet ontvangen volgens hun. Het ging om ong.42 euro. Nogmaals nagekeken. Bedrag was ruim een maand ervoor afgeschreven. Goede nummer, niks mis mee. En ondertussen nog steeds geen tablet. Ik ben half juni op vakantie gegaan en had nog even een mailtje gestuurd. Of IK een kopietje kon maken en kon aantonen of ik betaald had. Nou nee, ik was op vakantie en ZIJ zaten fout. Nog wel even de dag en rekeningnummer doorgegeven. En tadaaaa, na 2 dagen een mailtje dat ze het zowaar gevonden hadden. Met excuus en alles zou zo snel mogelijk worden geregeld. Het is nu 9 juli en wat denk je, nog STEEDS geen tablet. Vandaag maar weer eens een mailtje gestuurd. Beetje trieste afhandeling dit. Nooit meer NHA dus. Met de cursus op zich is niks mis, maar de hele afhandeling, financieel en tablet, slaat nergens op.
Desired solution:
Tablet!