Complaint: Onduidelijke (en dus misleidende) communicatie over voorwaarden

user-133669 on 12 October 2012 about NHA Thuisstudies in category Opleiding

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht betreft de onduidelijke/onvolledige en dus
misleidende communicatie omtrent de mogelijkheid een cursus
binnen een bepaalde periode af te kunnen ronden. Had de NHA
duidelijk vermeld dat – indien men niet binnen 1 jaar het examen afneemt – er weer nieuw lesmateriaal dient te worden aangeschaft, dan had ik wel gewacht met het aanschaffen van de cursus.
Ik heb juist de cursus al aangeschaft omdat de impressie werd gewekt dat het niet perse binnen 1 of 2 jaar diende te worden voltooid. Het komt er dus op neer dat ik voor niets het lesmateriaal heb gekocht! Ik heb het erg druk met mijn nieuwe winkel en heb geen idee wanneer ik het examen af zal nemen. Ik ben daarom niet van plan elk jaar te betalen voor een update van € 249,50.

Desired solution:

- Het betaalde bedrag wordt teruggestort.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NHA Thuisstudies

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NHA Thuisstudies

NHA Thuisstudies

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Mevrouw Agarouj neemt ter zijner tijd contact met ons op als zij wil starten met haar opleiding, binnen de periode van 6 jaar.
Zij ontvangt het dan meest recente lesmateriaal.

All complaints of