Complaint: Onvriendelijkheid

user-179242 on 21 May 2013 about NHA Thuisstudies in category Opleiding

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb vandaag naar NHA klantenservice gebeld want ik wilde meer informatie weten over mijn ingestuurde huiswerk. Ik kreeg in de lijn een ontzettend rare man, die wilde mij absoluut niet helpen en geen enkele moeite gedaan. Ik probeerde nog een keer bellen,krijg misschien een “normale” medewerker om mee te spreken.Dacht ik! Weer hetzelfde man gesproken en hij heeft opgehangen! Weer teruggebeld en hij neemt het weer op! Op mijn vraag wat is dat voor service kreeg ik geen normale antwoord. Hij heeft mijn veel succes gewenst en weer opgehangen! Ik ben woedend! Mijn vraag is als ik voor hun geld betaal iedere maand dan dient NHA een beetje respect toch geven aan zijn studenten! Nu kan ik zelf uitzoeken hoe ik mijn probleem gaan oplossen! Nou,hartelijk bedankt! Ik heb nog een maand van mijn cursus, gelukkig daarna is het klaar maar ik weet het nu al zeker nooit meer NHA!

Desired solution:

Als ik antwoord op mijn vragen krijg,van een vriendelijk medewerker!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NHA Thuisstudies about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NHA Thuisstudies

Message from NHA Thuisstudies

11 years ago - klacht in behandeling genomen. ingediend bij eindverantwoordelijke van onze klantenservice.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NHA Thuisstudies

NHA Thuisstudies

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

eindverantwoordelijke heeft cursiste te woord gestaan en de vraag doorgesproken

All complaints of