Complaint: Retourzending cursus

user-60619 on 06 September 2011 about NHA Thuisstudies in category Opleiding

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eind juli/begin augustus heb ik het pakket verkregen van de NHA binnen twee weken geretourneerd.Via TNT heb ik het pakket aangetekend retour gezonden. Een paar dagen later heb ik via de barcode online gekeken of deze was aangekomen en dat bleek zo te zijn.
Nu zowat twee maanden later schrijft de NHA opeens geld af van mijn rekening: ze brengen de terug gestuurde cursus in rekening.
Gelijk heb ik contact opgenomen met de NHA, wie beweert niets ontvangen te hebben. Gezien ik na het vorige bericht de barcode heb weggegooid kan ik het niet meer bewijzen en zit ik klem. Zowel de TNt als postNL kunnen mij hiermee niet verder helpen.

Desired solution:

NHA het pakketje opduikt of TNT/PostNL inziet dat er een fout is gemaakt en ik het bedrag voor de cursus(boven de 1000 euro) niet hoef te betalen.

Indien dit niet kan ben ik toch genoodzaakt om naar de rechtsbijstand te stappen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NHA Thuisstudies

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NHA Thuisstudies

NHA Thuisstudies

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

NHA heeft een uitgebreid onderzoek opgestart n.a.v. het retour gestuurde pakket. Uiteindelijk is gebleken dat het pakket via omweg retour is gekomen en NHA heeft meteen het pakket geannuleerd. Het afgeschreven bedrag heeft de cursist al retour ontvangen. Alle betalingsverplichtingen van de cursist zijn hiermee komen te vervallen.

All complaints of