Complaint: Tablet ontvangen bij studie

user-43094 on 27 June 2013 about NHA Thuisstudies in category Opleiding

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

bij de studie tekenen en schilderen ontving je een tablet
de eerste gaf heel snel de geest.
Ik wilde toen de cursus naar de aanbieding omzetten in ruil voor de tablet omdat deze niet goed functioneert met de mac computer ed.
kon niet, ook geen kleinere korting van 100 euro ipv 200 euro was niet mogelijk,
vandaag ontving ik een nieuwe tablet, binnen 20 minuten was de accu van 100 % naar 45 % en toen ging het licht uit na 50 minuten, waardeloos materiaal.

Desired solution:

Ik wil een andere vergoeding voor de tablet,
de waarde is 300 euro, met 100 euro ben ik te vrede.
ook ontvang ik dan de beloofde 45 euro bon die je na de cursus in kon sturen, deze heb ik niet ontvangen.

Omdat het werk moeilijk te verwerken is schilderen tekenen heb ik gevraagd om een andere regeling om het werk niet in te sturen tegen een korting, hier op wordt niet gereageerd
een andere tablet sturen heeft voor mij geen zin, ik moet zien hoe ik deze bij de post krijg, en dan begin het verhaal op nieuw, voor mij heeft het geen zin zo.
Ik probeer positief te blijven maar ik heb nu al ruim een maand niet gewerkt aan de cursus, zo gemotiveerd ben ik
ik had de cursus allang stop kunnen zetten dat hebben ze liever dan service verlenen.
antwoord van de directeur wil ik nu hebben, dat deze al mijn mails leest en niet iemand van de service balie,
die nemen mijn handicap niet serieus en mijn klacht helemaal niet,
ik wil nu een goede oplossing, wand 2 tablet die niet goed zijn vind ik 2 te veel.
ook dat er niet goed geluisterd wordt naar mijn situatie vind ik pijnlijk, op internet stond geen informatie wat de tablet kan en ook niet bij de cursus zat geen beschrijving.
ik heb mijn situatie uitgelegd, ook financieel maar daar hebben zij geen boodschap aan.
waarom ik voor deze cursus gekozen heb met een tablet.
nu moet ik er zelf een gaan kopen maar dat is nu het probleem.
had ik de cursus net 1 maand later aangevraagd had ik deze voor 200 euro gehad ipv 400 euro.
voor de 200 euro had ik eventueel een goede tablet gehad
nu heb ik er niks aan.
accu slecht, ed
ik heb ook een mail gestuurd naar nha en naar de gene die deze verstuurd hebt naar mij toe

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NHA Thuisstudies about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NHA Thuisstudies

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Denk maar niet dat NHA een goede optie geeft. klachten lezen ze maar half en je krijg en antwoord waar je niks aan heb. ze lezen de vraag maar half. of geven een heel ander antwoord. Klant vriendelijk zijn ze echt niet, ik zal niet zo snel meer een cursus gaan volgen. in het contact vermelden ze dat ze klachten serieus op willen lossen. ik denk dan naar NHA toe en niet naar de klant. Dus een advies ga nooit een cursus volgen bij NHA, service tot aan de deur !!!!!

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Na onderhandeling met een andere medewerker kon ik de tablet terug sturen en dan krijg ik 50 euro terug gestort met deze optie ben ik het eens geworden de zaak is voor mij afgehandeld kees

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NHA Thuisstudies

NHA Thuisstudies

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zoals cursist reeds aangeeft is de klacht opgelost.

All complaints of