Complaint: toch rekening na telefonisch afzeggen

user-173978 on 17 April 2013 about NHA Thuisstudies in category Opleiding

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door omstandigheden sloot de opleiding van mijn 17 jarige zoon. Daar hij leerplichtig is was thuis studie op een schoollocatie de enige oplossing. Hij wilde havo doen en de NHA vertelde ons dat dit 50 euro per maand zou kosten. Toen wij echter akkoord gingen bleek het om 50 euro per vak te gaan. En op deze mannier was het voor ons onmogelijk om 9 vakken tegelijk te volgen. We hebben de hele zaak toen ook direct telefonisch afgeblazen. Mijn zoon zit inmidels in een kliniek. En ja, we hebben door omstandigheden de lesstof, die niet gebruikt was, te laat teruggestuurd. Maar ook dat was volgens NHA na een telefoontje geen probleem. Maar nu, 3 maanden verder, krijgen we gigantische rekeningen die wij niet kunnen betalen, wat volgens NHA niet anders kan en van telefonische afzeggen weten ze hoegenaamd niets.Ook beweren ze niet alle lesmatriaal te hebben teruggekregen.

Desired solution:

Een telefoontje van NHA waarin ze excuses aanbieden en de zaak verder voor gezien houden. Wanr wij hebben gewoon eerlijk volgens afspraken met NHA de deze zaak afgehandeld.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NHA Thuisstudies about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NHA Thuisstudies

Message from NHA Thuisstudies

11 years ago - Melder 17 april via e-mail verzocht om gegevens te verstrekken van cursist om een onderzoek in te kunnen stellen naar deze klacht.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NHA Thuisstudies

NHA Thuisstudies

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

inmiddels is er contact geweest met de melder. Na overleg besloten de volledige studie te annuleren.

All complaints of