My complaint:
De zelfde klacht alleen stelt het NHA dat de klacht is opgelost. Nu is het mij ook duidelijk dat het NHA zoveel klachten oplost. Ze sturen een brief waarin hun antwoord staat, je krijg zelf geen eens de gelegenheid om op de brief te reageren. En hun stellen dat de klacht is opgelost. Er is helemaal niets opgelost dit is mijn reactie op hun schrijven.
Datum :23-07-2013
Plaats: Assendelft
Onderwerp: Klacht
Geachte heer W Plum
Graag wil ik reageren op uw schrijven met de datum 19-07-2013.
Lesmateriaal
Ik vind het van jullie kant erg kort door de bocht dat als de uitgever zegt dat het van geen enkel belang is voor de totale kennisoverdracht dat jullie daar dan ook maar gewoon van uitgaan dat dit zo is. Het zou veel prettige zijn als de uitgever een naslag zou geven waarin wij als cursist kunnen zien waar de fouten zitten. En niet bij alles wat wij leren vraagtekens moeten zetten of op het internet op moeten zoeken of dit wel goed is.
Het versturen van het lesmateriaal.
Als ik het bedrag in een keer zou kunnen betalen zou ik dit echt wel doen. Dit heb ik ook al aangeven bij de klantenservice. Ik vraag mij in aller eerlijkheid af waarom het dan 5 maanden moet duren voor ik weer een zending krijg. Terwijl de cursus volgens jullie zeggen in 10 maanden kan worden afgerond. Ik heb ook aangeven bij de klantenservice dat ik mijn eerste examen op 29 juni wilde doen en hier werd gezegd dat dit geen probleem was. Ik zou de benodigde boeken voor het eerste examen hebben. Dus waarom ben ik dan misleid en krijg later te horen dat dit niet zo is. Anders was ik de opleiding niet begonnen. Maar hier heeft u het verder niet over. Het is erg makkelijk om in de brief te stellen dat het op de website en in de studiegids staat. Dus wat de mensen bij de klantenservice zeggen zijn dit dan fabeltjes. Of zit er personeel die niet weten waarover ze het hebben, het is misschien een idee om hun een opleiding te geven.
Klantenservice en studie begeleider.
Waarom geeft uw geen antwoord op de vraag? Als ik een vraag stel waarom krijg ik dan geen of een onbevredigd antwoord van de klantenservice of studiebegeleider.
Huiswerk
Dit geld ook voor huiswerk. Waarom krijg ik hier geen antwoord op.
Toetsen profileren.
Hier geld ook voor waarom krijg ik hier geen antwoord op.
En wat betreft het stopzetten van de opleiding hierop heb ik ook geen antwoord gekregen.
Daarom ga ik dan ook niet akkoord met uw antwoord, en wil ik nog steeds dat de opleiding word stopgezet en ik mijn geld terug krijg. Gaat u hier niet mee akkoord dan ben ik toch genoodzaakt om het uit handen te geven.
Ik hoop dan ook dat u nu wel met een bevredigend antwoord komt.
In afwachting van uw reactie, verblijf ik
Mevrouw H. Nobel
Desired solution:
opleiding stopzetten en lesgeld terug